آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

چگونه مانع از بروزرسانی خودکار اپلیکیشن‌ها در ویندوز شویم؟



آی تی پلاس - با استفاده از این روش کنترل برنامه‌هایی که اجازه تنظیم یا غیر فعال کردن برنامه زمانبندی به روز رسانی خودکارشان را به شما نمی دهند، در دست بگیرید.اشتباه برداشت نکنید! به روز رسانی نرم افزارهای روی ویندوز اتفاقا بسیار مهم و ضروری است.این به روز رسانی ها ممکن است به دلایل متعددی انجام شوند: ویژگی‌های جدید به نرم افزار اضافه شده باشد، برخی از اشکالات آن رفع شده باشد و از همه مهمتر برای برطرف کردن سوراخ‌های امنیتی.

ادامه مطلب ...

مایکروسافت پانصد میلیون دلار ضرر کرد، گوگل 8 میلیارد دلار سود



آی تی پلاس - کمپانی مایکروسافت برای نخستین بار در ۲۶ سالی که از عرضه رسمی ‌سهامش در بازار بورس می‌گذرد، رسما اعلام ضرر کرد.این در حالی است که سود کمپانی رقیبش، گوگل، همچنان به سیر صعودی خود ادامه می‌دهد.به روزهای پایانی ماه جولای نزدیک می‌شویم و غول‌های تکنولوژیک هم بر اساس رسم مالوف کمپانی‌های بزرگ جهان، بیلان کاری و سود و زیان خود در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۲ را منتشر می‌کنند.

ادامه مطلب ...

اندروید 4.1 لوبیا ژله ای در برابر آی او اس 6 و ویندوز فون 8



آی تی پلاس - چه چیزی در این سیستم عامل های تازه منتشر شده جدید است؟ خوب، از اینجا شروع می کنیم که چه چیزی با ویندوز فون آمده است؟ مهم ترین تغییری که ما در ویندوز فون 8 خواهیم دید قابلیت اتصال به ویندوز ان تی کرنل است. این به این معناست  که سیستم عامل به شدت می تواند کدها را با رونوشت دسکتاپش ( نتورکینگ و کد چند رسانه ای که دقیقاً نقطه مقابل پلاتفرم است) به اشتارک بگذارد، و می تواند از بسیاری از ارتقای پنهان برنامه ها که در ویندوز 8 برای موبایل ساخته شدند را استفاده کند.

ادامه مطلب ...

کاربران فیس‌بوک به اندازه کاربران گوگل پلاس راضی نیستند



آی تی پلاس - شهرت فیس بوک در راضی نگه داشتن کاربرانش در حال لکه‌دار شدن است و گوگل پلاس با مقایسه شاخص رضایت کاربران برای اولین بار توانست در راس هرم شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.

 این داستان دیگر خیلی قدیمی شده است که فیس بوک با وجود داشتن صدها میلیون کاربر محبوبترین سایت در دنیای وب است. اما واقعیت این است که مردم هنوز هم آن را دوست ندارند.

ادامه مطلب ...

اپلیکیشنی برای تشخیص سرطان پوست



آی تی پلاس - پژوهشگران موفق به طراحی اپلیکیشنی شده‌اند که سرطان پوست را تشخیص می‌دهد.

 پژوهشگران دانشکده پزشکی دانشگاه میشیگان موفق به طراحی اپلیکیشنی شده اند که به کار بر اجازه می دهد از طریق اسمارت فون پوست خود را برای تشخیص سرطان پوست بررسی کند. این اپلیکیشن که UMSkinCheck نام دارد با یک راهنمای گام به گام به کاربرش نشان می دهد که چگونه 23 عکس متفاوت از قسمت های مختلف بدنش تهیه کند. این عکس ها درواقع یک زمینه پایه را فراهم می کند که کابر از  مقایسه عکس هایی که در آینده از پوست خود خواهد گرفت با این تصاویر و نظارت مداوم بر آنها در طول زمان می تواند ضایعات پوستی اش را تشخیص دهد.

دکتر مایکل سیبل ، استاد جراحی دانشکده پزشکی میشسگان و کسی که مسئول هدایت تیم طراحی کننده این اپلیکیش بوده است درباره UMSkinCheck می گوید: عکس گرفتن مداوم از کل بدن یکی از بهترین و شناخته شده ترین راهها برای تشخیص خطر ابتلا به ملانوم است. بااین حال این کار نیاز به تصویر برداری حرفه ای دارد که اغلب توسط بیمه پوشش داده نمی شود و می تواند باعث به دردسر افتادن بیماران شود. اما حالا که اکثر مردم یک گوشی حرفه ای با دوربین دیجیتال قوی در خانه دارند می توانند به راحتی این کار را انجام دهند.

این اپلیکیشن همچنین ماشین حسابی برای محاسبه ریسک ابتلا به سرطان دارد که به کاربران اجازه می دهد اطلاعات شخصی خود را وارد کنند وسپس گوشی به انها می گوید که آیا مستعد ابتلا به سرطان پوست هستند یا خیر.

اپلیکیشن UMSkinCheck روی آی پد و آی فون کار می کند و همین حالا می توانید آن را به صورت رایگان از App Store دانلود کنید.

 



source : khabaronline

محتویات همیشگی کوله پشتی وزنیاک



آی تی پلاس - سایت گیزمودو در یک پست جالب، عکسی از محتویات همیشگی کوله پشتی استیو وزنیاک  (یکی از موسسان اپل) منتشر کرده که دیدن آن برای هر فرد علاقه مند به تکنولوژی خالی از لطف نخواهد بود. Woz در خصوص این عکس می گوید: «شاید فکر کنید که حضور این همه ابزار در یک کیف غیر عادی باشد، اما برعکس، برای من کاملا عادی است. همه این کابل های اضافی و آداپتورهای USB که در تصویر می بینید، همیشه و همه جا در کوله پشتی ام، همراه من هستند.»

ادامه مطلب ...

رقابت آیفون 5 و گلکسی S III آغاز شد



آی تی پلاس - این تکنولوژی که در آیفون 5 مورد استفاده قرار خواهد گرفت، تلفن همراه هوشمندی بسیار نازک تر از گلکسی S III را به بازار عرضه خواهد کرد.
 در رقابت شدید بین اپل و سامسونگ در بازار تلفن های همراه هوشمند به نظر می رسد اپل حرف آخر را خواهد زد. اپل قصد دارد یک تلفن همراه فوق باریک را با تکنولوژی صفحه نمایش جدید وارد بازار کند.شرکت معروف ژاپنی سازنده صفحه نمایش لیکوئید کریستال، شارپ و یک شرکت جدید ژاپنی ساخت صفحه نمایش الکترونیک‌، اپل را در ساخت این آیفون جدید یاری خواهند کرد.

 

تکنولوژی جدید صفحه نمایش که آن را با ال سی دی ادغام کرده، تلفن همراه را از وجود صفحه نمایش لمسی جدا بی نیاز می کند که این امر به ساخت یک تلفن همراه بسیار نازک تر می انجامد. گفتنی است؛ چند ماه پیش سامسونگ آخرین تحول تلفن های همراه دنیا یعنی مدل گلکسی SIII خود را با صفحه نمایش 4.8 اینچی OLEDبا 133 گرم وزن یعنی بسیار سبک تر از آنچه تصور می شد را به بازار عرضه کرد.



source : yjc