آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

اولین دامین اینترنتی ، 28 ساله شد !



آی تی پلاس - اولین دامنه اینترنتی، 28 سال پیش با نام Symbolics.com ثبت شد. این دامنه هرچند میزبان محبوب‌ترین وب سایت دنیا نیست اما قدیمی‌ترین در دنیاست. سیمبولیک کمپانی بود که برای کمبریج سیستم‌های کامپیوتری تولید می‌کرد تا زبان نرم‌افزاری Lips را اجرا کنند.وقتی کامپیوترهای شخصی همگانی شدند سیمبولیک نیز که نتوانست در بازار دوام بیاورد، رفته رفته فراموش شد.

ادامه مطلب ...

خطر امنیتی مودم‌های USB، کاربران را تهدید می‌کند



آی تی پلاس - بخش قابل ملاحظه‌ای از مودم‌های USB مخصوص شبکه‌های مخابراتی ۳G و ۴G که توسط اپراتورهای موبایلی به مشتریان‌شان ارائه می‌شوند، توسط شرکت‌های معمولی و به وسیله نرم‌افزارهای غیرایمن تولید می‌شوند و به گفته دو کارشناس امنیتی روسی، این مودم‌ها می‌توانند خطرات امنیتی فراوانی را برای کاربران به همراه داشته باشند. "نیکیتا تاراکانوف"(Nikita Tarakanov) و "اولگ کوپریف"(Oleg Kupreev) میزان امنیت در مودم‌های ۳G/۴G USB که از جانب اپراتورهای روسی طی ماه‌های گذشته عرضه شده است را بررسی کردند.

ادامه مطلب ...

اپل شارژ بی سیم را واقعا بدون سیم ارائه میدهد !



آی تی پلاس - آیا هنگامی را به یاد دارید که فیل شیلر (Phil Schiller ) اظهار داشت که چندان در پی شارژ بی‌سیم نیست؟ خب شاید منظور او در حقیقت آن بوده است که مایل نیست وسیله‌ی دیگری بسازد که مجبور باشیم آن‌را به دیوار (پریز برق) متصل کنیم! به عبارت دیگر به نظر می‌رسد اپل به دنبال راه ساده‌تر و کم دردسر ‌تری است تا ایده شارژ بی‌سیم را به بهترین نحو محقق کند.

ادامه مطلب ...

نتیجه پنچمارک های اولیه گلکسی اس 4 به بیرون درز کرد



آی تی پلاس - امروز اخبار و اطلاعات بسیاری در رابطه با تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ منتشر شد و حالا این تلفن از نظر قدرت سخت افزاری و بازده مورد ارزیابی قرار گرفته و بنچمارک‌های آن منتشر شده است. آیا شما هم دوست دارید قدرت و بازده تراشه 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa را با دیگر رقبای اندرویدی مقایسه کنید؟ آیا گلکسی اس 4 سریعتر از وان اچ‌تی‌سی است؟ نتایج بنجمارک‌ها شما را متعجب خواهند کرد.

ادامه مطلب ...

معرفی کنترلر مخصوص سامسونگ



آی تی پلاس - یکی از بخش هایی که سامسونگ نگاه ویژه ای به آن دارد، بخش مربوط به لوازم جانبی مخصوص اسمارت فون های جدید این شرکت است. وبسایت Engadget گزارش می دهد که این شرکت کره ای یک کنترلر بازی بلوتوثی را به نمایش گذاشته که تا حدودی از نظر ظاهر شبیه به کنترلر های معروف ایکس باکس است.

ادامه مطلب ...

آشنایی با تمام ویژگی های گلکسی اس 4



آی تی پلاس - اوایل صبح دیروز، سامسونگ در مراسمی که در شهر نیویورک برگزار شد محصول جدید خود با نام گلکسی اس۴ را معرفی کرد. محصولی که دارای امکانات بسیاریاز جنبه های سخت افزاری و نرم افزاریست. تا اینجا اکثر موارد سخت افزاری این دستگاه در پی سی وار مورد بررسی قرار گرفته است و حال سعی داریم شما را با امکانات نرم افزاری موجود در این دستگاه بیشتر آشنا کنیم.

ادامه مطلب ...

گلکسی اس 4، رسما معرفی شد



آی تی پلاس - طی مراسمی که در نیویورک برگزار شد، شرکت سامسونگ از نسل جدید اسمارت فون های سری گلکسی اس خود رونمایی کرد. گلکسی اس ۴ پرچمدار جدید این شرکت خواهد بود که در ادامه با مشخصات فنی این دستگاه بیشتر آشنا می شویم. این اسمارت فون شبیه به گلکسی اس ۳ است (همانطور که حدس زده می شد)  و در ۱۵۵ کشور از اواخر ماه آپریل در رنگ های سفید و مشکی عرضه می شود.

ادامه مطلب ...