آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

مرگ " استیو جابز " مهمترین عامل موفقیت سامسونگ


آی تی پلاس - مدارک جدید منتشر شده مربوط به یک پست الکترونیکی زنجیره‌ای می‌شود که در سال ۲۰۱۱ میلادی بین برخی مدیران سامسونگ رد و بدل شد.دو شرکت اپل و سامسونگ که بزرگ‌ترین رقبای الکترونیکی در جهان محسوب می‌شوند، بعد از گذشت سال‌های طولانی همچنان با یکدیگر مشاجرات و دعاوی حقوقی دارند و دادگاه‌های قضایی آنها هنوز هم دنبال می‌شود.
ادامه مطلب ...

اسمارتفون OnePlus One بالاخره معرفی شد


آی تی پلاس - بالاخره بعد از مدت ها انتظار و  انتشار تیزر، ویدئو و جزییات، OnePlus اسمارت فون One را معرفی کرد، اسمارت فونی که اولین محصول اندرویدی آنها به حساب می آید. OnePlus One دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۱ ۸۹۷۴AC با چهار هسته ۲.۵ گیگاهرتزی Krait 400 و ۳ گیگابایت رم می باشد. صفحه نمایش آن هم ۵.۵ اینچی فول اچ دی JDI (تولید ژاپن دیسپلی) است. 
ادامه مطلب ...

نکسوس 8 توسط htc ساخته می‌شود


آی تی پلاس - براساس گزارش DigiTimes، شرکت گوگل با همکاری HTC درحال کار برروی یک تبلت ۸ اینچی نکسوس می باشند. منبع این خبر زنجیره تامین قطعات این محصول اعلام شده است. اگر این خبر در نهایت به واقعیت تبدیل شود، کمپانی HTC جایگزین ایسوس در تولید تبلت های خالص اندرویدی نکسوس (نسخه ۸ اینچی) گوگل می شوند. 
ادامه مطلب ...

استفاده از اینترنت برای درمان افسردگی در سالمندان


آی تی پلاس - اگر پدربزرگ یا مادربزرگی دارید که مبتلا به افسردگی هستند، به استفاده از اینترنت تشویقشان کنید! نتایج تحقیقات جدید حاکی از آن است که استفاده از اینترنت می تواند با افسردگی در سالمندان مبارزه کند.تخمین زده می شود حدود ۱۰ میلیون آمریکایی مسن از افسردگی رنج می برند مشکلی که اغلب ناشی از حس تنهایی و انزوا است.
ادامه مطلب ...