آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آیفون 5 سریعترین اسمارت فون دنیا



آی تی پلاس - بالاخره وقت آن فرار رسیده تا درستی یا نا درستی سیستم روی - یک - سیستم (soc) بکار گرفته شده در آیفون 5 اثبات شود.مطمئنن بسیاری از شما در دو هسته ای بودن تراشه ی A6 شک دارید و از فرانکس آن اطلاعی ندارید اما مهمترین موضوعی که ذهن دوست داران فناوری را مشغول کرده عملکرد این چیپ می باشد ، با ما همراه باشید تا به بررسی نتیجه ی بنچ مارک منتشر شده بپردازیم .

ادامه مطلب ...

چرا آیفون ۵ شارژ بی سیم و ان اف سی ندارد؟



آی تی پلاس - زمانی که اپل، ویژگی های آیفون ۵ را بازگو می کرد، بسیاری از شایعاتی که شده بود را تایید و بسیاری هم رد شدند. دو تا از شایعاتی که وجودشان در آیفون ۵ محتمل پیش بینی شده بود، وجود ان اف سی و شارژ بی سیم بود که با رونمایی دیدیم اثری از این دو در محصول جدید اپل وجود ندارد.فیل شیلر معاون ارشد اپل درباره عدم وجود شارژ بی سیم در آیفون ۵ می گوید: در حال حاضر مکانیزم و ساختار شارژ بی سیم نیازمند رشد و پیشرفت دارد.

ادامه مطلب ...

هکر اپل در بخش امنیتی توییتر



آی تی پلاس - واقعا امن و سالم نگه داشتن یک شبکه اجتماعی در برابر هک و یا هر کار خرابکارانه دیگری کار بسیار سخت و دشواری است. هکرها دائم به دنبال راهی برای نفوذ به این شبکه ها هستند تا از اطلاعات یا هر چیز دیگری استفاده نمایند، پس این موضوعی طبیعی است که این شبکه های اجتماعی به دنبال استخدام بهترین و متخصص ترین اشخاص در زمینه امنیت شبکه باشند، حتی اگر این اشخاص خود هکری حرفه ای باشند.

ادامه مطلب ...

آشنایی با مرد تاج خروسی



آی تی پلاس - بابک فردوسی مدیر پرواز مشهور ناسا حتی بدون مدل موی تاج خروسی و میهن پرستانه اش نماینده گروه  نادری است. بابک  هنگام نشاندن روبات کنجکاوی بر مریخ به عنوان مرد تاج خروسی معروف شد. او ۳۲ سال دارد و یکی از نیروهای کاری جوان ناسا است. بابک در کنفرانس این هفته فضا ۲۰۱۲ که بوسیله انستیتو امریکائی هواو کیهان نوردی بر پا شده بود شرکت نکرد با اینحال کارشناسان مکررا در نشست خود  از او به عنوان نماینده مهندسین جوان هوافضا یاد کردند.

ادامه مطلب ...

قاب 100 هزار دلاری برای آیفون 5



آی تی پلاس - شرکت The Natural Saphire Company اقدام به ساخت قابی برای آیفون 5 کرده که ساختار آن از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است. روی این طلای سفید به وسیله ۲۳۸۰ قطعه یاقوت آبی رنگ  پوشیده شده که جمعاً ۱۷۰ قیراط (نزدیک ۳۴ گرم) وزن دارد.قسمت جالب این قاب، لوگوی اپل است که توسط ۳۸ قطعه یاقوت قرمز رنگ و یک قطعه یاقوت سبز رنگ پوشیده شده است.

ادامه مطلب ...

نسل پنجم آیپاد تاچ اپل رسما رونمایی شد



آی تی پلاس - اپل رسما نسل پنجم از آیپاد تاچ محبوب خود را رونمایی کرد. این آیپد تاچ با ۶.۱ میلیمتر ضخامت باریک ترین آیپاد تاچی میباشد که تا به امروز تولید شده است. وزن آن تنها ۸۸ گرم بوده و از صفحه نمایش ۴ اینچی مشابه آیفون ۵ بهره میبرد که در مقایسه با مدل قبلی آن پیشرفتی فوق العاده به حساب می آید. پردازنده این آیپاد نیز، دو هسته ای A5 انتخاب شده است.

ادامه مطلب ...

EarPods جدید اپل معرفی شد



آی تی پلاس - در مراسم رونمایی از آیفون ۵، اپل تنها به اسمارت فون خود بها نداد و به موزیک پلیر های خود نیز توجه ویژه ای داشت. بعد از معرفی آیپاد نانو و تاچ جدید این شرکت، اپل EarPods جدیدی را نیز رونمایی کرد که پیش تر تصاویر آن منتشر شده بود اما حال که این اتفاق رسما رخ داده است نگاهی دقیق تر میکنیم به قابلیت های EarPods جدید اپل.
ادامه مطلب ...