آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

22 درصد ، سهم آیفون در بازار 2013



آی تی پلاس - در خوش بینانه ترین حالت، آیفون اپل 22 درصد از سهم بازار (البته به یمن خریدهای انترپرایز) در سال 2013 را به خود اختصاص خواهد داد.موسسه تحقیقاتی ای.بی.آی می گوید در بهترین حالت سهم اپل از بازار سال 2013 حدود 22 درصد خواهد شد. اسمارتفونها طبق این پیش بینی نیمی از  2.4 میلیارد دستگاه تلفن عرضه شده در سال 2014 خواهد بود.در حال حاضر اپل در بازار موبایل امریکا 18.5 درصد از سهم بازار مشترکان تلفن همراه را در اختیار دارد. سامسونگ رقیب جدی اپل در این میان 26.9 درصد (با 1.2 درصد رشد در سه ماهه پایانی منتهی به نوامبر 2012) را در اختیار دارد.

ادامه مطلب ...

نکاتی برای عکاسی بهتر با موبایل



آی تی پلاس - تلفن‌های دوربین دار در یک زمان کوتاه، مسیری طولانی را طی کرده‌اند و امروز سطح بالایی از امکانات و کیفیت را در اختیار کاربران می‌گذارند. اما هنوز هم عکس‌های خوبی با آن‌ها گرفته نمی‌شود و معمولاً عکس هایی که با تلفن ها گرفته می‌شود بی کیفیت و نا واضح هستند. در اینجا به نکاتی می پردازیم که رعایت آن‌ها باعث تغییرات اساسی در کیفیت عکس هایی می شود که با تلفن خود می گیرید.

ادامه مطلب ...

تولید دی وی دی های 1000 ساله توسط M-DISK



آی تی پلاس - کتابی با چاپ نفیس را در قفسه کتاب بگذارید. بعداز 500 سال مراجعه کرده و آنرا سالم خواهید یافت. به خواندن ادامه دهید.حالا یک دیسک یا دی وی دی معمولی را در جای مناسب قرار دهید و 5 سال بعد به آن مراجعه کنید. اینکه دیتای شما خوانده شود یا نه، بسته به شانس شما است.آیا راه حلی برای حل این معضل وجود دارد؟کمپانی بنام M-DISC وجود دارد که دی وی دی هایی با عمر 1000 سال تولید می کند. چگونه؟

ادامه مطلب ...

کاهش سفارشات و افت شاخص سهام اپل



آی تی پلاس - شاخص سهام شرکت اپل پس از کاهش تقاضا برای آیفون پنج کاهش یافت.به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، شاخص سهام شرکت اپل با 3.44 درصد کاهش به 502.44 واحد رسید.در حالی که اپل در بازار سهام شرایط نامناسبی دارد باید با رقبای سرسختی مانند سامسونگ و مایکروسافت دست و پنجه نرم کند که تلاش دارند سهم بیشتری از بازار گوشی های هوشمند و تبلت ها را از آن خود کنند.

نمایش اسمارتفون ها در CES 2013



آی تی پلاس - امسال هم ces  هماننده سال های پیش حرارت زیادی داشت چرا که همه ساله در این نمایشگاه شرکت ها جدید ترین دستاورد های علمی عملی خودشون رو به نمایش عموم میگذارند و برنامه ی خودشون رو برای آغاز دوره جدیدی از رقابت با رقبا برای طرفداران خودشون اعلام میکنند . امسال اولین سالی است که ما (آی تی پلاس) این نمایشگاه را با گذاشتن برخی از جدید ترین اخبار منتشر شده پوشش دادیم و امیدواریم در سال های جاری بتوانیم این نمایشگاه و دیگر نمایشگاه ها و رویداد های مهم دنیای فناوری و تکنولوژی را پوشش خبری دهیم .معرفی اسمارتفون های جدید یکی از داغ ترین موضوعات این نمایشگاه بود که ما دراین مطلب همه ی اسمارتفون های معرفی شده در ces را به طور مختصر شرح دادیم ، با ما همراه باشید تا با مشخصات آنها آشنا شوید ...

ادامه مطلب ...

نمایش وسوسه انگیز شارپ در CES 2013



آی تی پلاس - تقریبا تمام تولید کنندگان مطرح تلویزیون، نمایشگرهای 4K یا 3840 در 2160 پیکسلی خود را در CES معرفی کرده‌اند و وعده دادند که  آنها را به زودی به بازار عرضه خواهند کرد. این تلویزیون‌ها همانطور که می‌دانید 4 برابر رزولوشن Full HD یا 1080p ، پیکسل در خود جای داده است.

ادامه مطلب ...

طرح مفهموی سامسونگ برای تولید اسمارتفون منحنی شکل



آی تی پلاس - همانطور که می دانید سامسونگ اولین تلویزیون OLED منحنی شکل خود را در رویداد CES به نمایش گذاشت. اما حال این شرکت از ایده ای مشابه برای صفحه نمایش اسمارت فون ها استفاده کرده و در همین رابطه آنها نمونه اولیه یک اسمارت فون با صفحه نمایش قابل انعطاف را به نمایش گذاشتند.

ادامه مطلب ...