آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

Xbox بعدی فراتر از یک کنسول بازی



آی تی پلاس - مایکروسافت که پس از انتظار طولانی کاربران قصد به‌روزرسانی کنسول بازی خود را دارد، تصمیم گرفته از بازار جهانی بازی‌های رایانه‌ای با درآمد سالانه بالغ بر 65 میلیارد دلار سهم بیشتری به‌دست آورد.شرکت مایکروسافت قصد دارد طی هفته جاری یک تحول بزرگ ایجاد کند و مدل جدید کنسول بازی خود موسوم به Xbox را هشت سال پس از عرضه مدل قبلی روانه بازار کند.

ادامه مطلب ...

کارپ ، عضو جدید باشگاه میلیاردر های دنیای IT



آی تی پلاس - جوان ۲۶ ساله‌ای که دبیرستان را رها کرد، حالا صاحب ثروت افسانه‌ای ۱.۱ میلیارد دلاری شده است. خبر فروش پلتفورم بلاگینگ Tumblr به یاهو توسط دیوید کارپ را حتما شنیده‌اید؟ ماریسا مایر مدیر اجرایی یاهو حاضر شده برای الحاق کردن پلتفورم بلاگینگ تامبلر به سرویس‌های یاهو به این جوان ۲۶ ساله ۱.۱ میلیارد دلار بپردازد.

ادامه مطلب ...

اپل در حال کار بر روی ساعت هوشمند با نمایشگر 1.5 اینجی OLED



آی تی پلاس - به گزارش وبلاگ Macotacara که نزدیک به کمپانی سازنده صفحات نمایشگر در ابعاد کوچک، RITEK است اپل در حال انجام آزمایشات تکمیلی خود برای ساخت ساعت  می‌باشد. این منبع همچنین اعلام کرده که کمپانی RITEK یک سرمایه‌گذاری مشترک با کمپانی دوست خود یعنی RitFast برای تولید حسگرهای مخصوص این گجت جدید انجام داده که قرار است در ساعت اپل مورد استفاده قرار گیرند.

ادامه مطلب ...

آیپد نسل بعدی سبک و باریک تر خواهد بود



آی تی پلاس - به گفته Digitimes، تولید نسل بعدی آیپد (آیپد نسل پنجم) در ماه جولای آغاز خواهد شد و این آیپد ۹.۷ اینچی بین ۲۵ تا ۳۳ درصد سبک تر از آیپد ۴ خواهد بود. همچنین به گفته دیجی تایمز رزولوشن این نسل از آیپد ۲,۰۴۸در۱,۵۳۶پیکسل می باشد یعنی همانند رزولوشنی که برروی آیپد ۴ هم وجود داشت، اما تفاوت در باریک تر بودن پنل صفحه نمایش آن می باشد.

ادامه مطلب ...

Xperia UL معرفی شد



آی تی پلاس - شرکت سونی اسمارت فون Xperia UL را در ژاپن معرفی کرد، اسمارت فونی که دارای پیشرفت هایی نسبت به اکسپریا Z می باشد. این اسمارت فون جدید سونی دارای پروسسور اسنپ دراگون ۶۰۰ کوالکام و دوربینی با قابلیت ۱۵ شات در حالت burst می باشد. همچنین LEDهای باریکی در زیر صفحه نمایش وجود دارد که کار اطلاع رسانی (نوتیفکیشن) به کاربر را انجام می دهد.

ادامه مطلب ...

مدیر عامل یاهو خبر خرید Tumblr را تایید کرد



آی تی پلاس - هیئت مدیره یاهو خرید پرهزینه سرویس بلاگینگ Tumblr را تایید نموده و مبلغ توافق را نیز 1.1 میلیارد دلار پول نقد اعلام کرده است. هنوز دقیقا مشخص نیست که نقل و انتقال و توافق‎‌‌های نهایی چه زمانی به سرانجام خواهند رسید، اما منابع نزدیک به هیئت مدیره یاهو، تصاحب Tumblr را تایید نموده‌‌اند. انتظار می‌رود یاهو در کنفرانس امشب خود از این خرید بزرگ و پرهزینه که تاثیر زیادی در آینده این کمپانی اینترنتی خواهد داشت، رسما پرده برداری کنند.

ادامه مطلب ...

جولا و عرضه اولین اسمارتفون با سیستم عامل سیل‎فیش



آی تی پلاس - به زمان معرفی اولین تلفن همراه هوشمند Jolla با سیستم عامل Sailfish که سیستم عاملی براساس Meego می باشد نزدیک می شویم، دستگاهی که طراحی ، قیمت و مشخصاتی از آن بدست آمده است. در ابتدا نگاهی می اندازیم به مشخصات فنی این اسمارت فون جدید.صفحه نمایش ۴.۵ اینچی Estrade، پروسسور ۲ هسته ای (نوع آن هنوز مشخص نیست) ، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی همراه یک اسلات مایکرواس دی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت، باتری قابل تعویض و پشتیبانی از ۴G از مشخصات این محصول Jolla است.

ادامه مطلب ...