آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

ساعت هوشمند موتورولا Moto 360 نام دارد


آی تی پلاس - کمپانی موتورولا از یک ساعت هوشمند اندرویدی Android Wear (سیستم عامل مبتنی بر اندروید گوگل برای گجت های پوشیدنی) با نام Moto 360 رونمایی کرد، ساعتی که تمرکز اصلی طراحان آن، الهام گرفتن از طرح کلاسیک ساعت های مچی بوده است. 
ادامه مطلب ...

سونی Smarteye glass به زودی عرضه می شود

آی تی پلاس - شرکت سونی به زودی عینک هوشمند خود را به صورت محدود به برنامه‌نویسان عرضه خواهد نمود تا پیش از عرضه تجاری محصول بتواند بازار مناسبی برای توسعه نرم‌افزاری آن به وجود بیاورد.این عینک در رقابت مستقیم با عینک گوگل به بازار عرضه خواهد شد و در حال حاضر شاید تنها رقیب جدی این عینک را بتوان محصول سونی دانست.  ادامه مطلب ...

Sarina اولین فبلت ایرانی وارد بازار شد


آی تی پلاس - شرکت ارتباطات ایرانیان اروند همزمان با تولید گسترده انواع تبلت‌ و گوشی‌های موبایل توانست اولین فبلت ایرانی موسوم به "سارینا" را با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز وارد بازار کند.فبلت سارینا دیمو دارای صفحه نمایش لمسی 6.4 اینچی FHD است که تصاویر را با وضوح بالا و به صورت زنده پخش می‌کند. 
ادامه مطلب ...

برلین اولین شهر دارای دامنه اینترنتی

آی تی پلاس - برلین در رقابت با چند شهر دیگر موفق شد تا اولین شهری در دنیا شود که از نام Domain خود برخوردار می شود. وبسایت هایی که پسوند “berlin.” استفاده می کنند از تاریخ ۱۸ مارس به نمایش گذاشته می شوند. The Local گزارش می دهد که حدود ۵۵ هزار وبسایت ابراز علاقه کرده اند تا از berlin.استفاده کنند و آن را به آدرس های دیگر خود اضافه نمایند. 

ادامه مطلب ...

آموزش تشخیص مدل آیفون از روی شماره مدل

آی تی پلاس - اکثر کاربران آیفون مدل آیفون خود را می شناسند ولی همه از این موضوع مطلع نیستند و بعضی مواقع آیفونی را می بینند که نمی توانند مدل آنرا تشخیص بدهند. این به دلیل آن است که در بعضی مدل های آیفون شکل ظاهری و مشخصه های مدل یکسان است. به عنوان مثال آیفون ۴ و ۴اس (۴S) ظاهری تغریبا یکسان با کمی تغییر در خطوط بدنه و آیفون ۳G و ۳GS کاملا یکسان و یک شکل هستند. 

ادامه مطلب ...

MWC 2014 - انتخاب ال جی به عنوان مبتکرانه ترین شرکت در MWC


آی تی پلاس - ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) به عنوان مبتکرانه‌ترین سازنده سال توسط GSMA در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۴ در بارسلون اسپانیا نام گرفت. جایزه جهانی موبایل (Global Mobile Award) که توسط کمیته جوایز GSMA پشتیبانی می‌شود توسط متخصصان موبایل و تحلیلگران مشخص می‌شود و معتبرترین و موثق‌ترین جایزه در صنعت موبایل است. 
ادامه مطلب ...

به زودی امکان مکالمه صوتی به واتس اپ اصافه می شود


آی تی پلاس - شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک چند روز پس از انفجار بمب خبری خرید ۱۹ میلیارد دلاری واتس‌اپ٬ اعلام کرده است که به زودی امکان برقراری تماس‌های صوتی را هم به این اپلیکیشن محبوب ارتباطی اضافه خواهد کرد.تحول و توسعه اپلیکیشن محبوب واتس‌اپ که حالا پس از پرداخت رقم حیرت‌انگیز ۱۹ میلیارد دلاری از سوی فیس‌بوک بخشی از دارایی این شبکه عظیم اجتماعی محسوب می‌شود٬ از همین حالا آغاز شده است. 
ادامه مطلب ...