آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

سایفون مسدود شد


آی تی پلاس - یک منبع آگاه از مسدود شدن فیلتر شکن psiphon و افزونه ZenMate کروم خبر داد و گفت: برنامه مسدود شدن تمام ۸ فیلتر شکن در دستور کار قرار دارد.یک منبع آگاه  از مسدود شدن فیلتر شکن psiphon از سه روز گذشته خبر داد. 
ادامه مطلب ...

باطری هایی با طول عمر بیشتر و الهام گرفته از دانه های انار

آی تی پلاس - این روزها داشتن دستگاهی با عمر باتری مناسب آرزوی هر کاربری است و شاید به همین دلیل باشد که محققان درحال کار برروی روش هایی جدید برای افزایش عمر باتری هستند. به تازگی محققان دانشگاه استنفورد موفق به پیدا کردن راهی برای افزایش طول عمر باتری های لیتیوم یون با استفاده از سیلیکون برای کمک به حفظ شارژ باتری شدند. 

ادامه مطلب ...

Galaxy Gear 2 دارای سیستم عامل تیزن خواهد بود

آی تی پلاس - براساس گزارش جدید USA Today، ساعت جدید و ارتقایافته Samsung Galaxy Gear دارای سیستم عامل تیزن خواهد بود. انتظار می رود که این شرکت کره ای نسل جدید ساعت های هوشمند خود را همراه با اسمارت فون گلکسی اس ۵ در رویداد MWC 2014 و در تاریخ ۲۴ فوریه معرفی کند. 
ادامه مطلب ...

" دوستت دارم " رایج ترین پیامک ارسالی بین کاربران موبایل


آی تی پلاس - محققان رایج ترین کلمات و جملاتی که کاربران با استفاده از تلفن همراه خود به دیگران ارسال می کنند را اعلام کردند که ابراز عشق و علاقه کردن در صدر این جملات قرار دارد.گروهی از پژوهشگران شرکت  SwiftKey اپلیکیشنی را برای صفحه کلید ارائه و آن را برای دانلود عرضه کردند و سپس با استفاده از نوعی نرم افزار رایج ترین کلمات تایپ شده را ارزیابی کردند. 
ادامه مطلب ...

استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت در اس 5 تایید شد


آی تی پلاس - درحالیکه انتظار می رود کمپانی سامسونگ هفته آینده از پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy S5 رونمایی کند، وبسایت Sammobile با انتشار گزارشی تایید کرد که این محصول جدید سامسونگ دارای یک سنسور اثر انگشت برای آنلاک کردن دستگاه می باشد. 
ادامه مطلب ...

آشنایی با امکانات کاربردی گوگل


آی تی پلاس - آیا می دانستید سایت گوگل علاوه بر اینکه می تواند یک موتور جستجوی کامل باشد ، قابلیت های بسیار خوب دیگری هم دارد ؟به کمک لیستی از جستجو هایی که افراد در سایت گوگل کرده اند می توان به دیگر ابعاد این سایت پی برد . با ما همراه باشید تا این لیست را با هم بررسی کنیم. 
ادامه مطلب ...

گجت پوشیدنی از نگاه نوکیا !

آی تی پلاسشما هم اهل پوشیدن لباس های خاص هستید؟ نوکیا یک ایده بسیار جذاب را به اجرا گذاشت. کمپانی نوکیا گجت های پوشدنی را طور دیگری تعریف کرده است. این شرکت از یک راه جدید برای تبلیغات آخرین پرچمدار خود برای طراحی و ساخت لباس استفاده کرده است! 

ادامه مطلب ...