آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

اینستاگرام برای ویندوز فون عرضه شد

آی تی پلاس - بعد از مدت ها انتظار بالاخره اپلیکشن Instagram برای سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت عرضه شد. این اپلیکشن درحال حاضر با برچسب بتا و نسخه ۰.۱.۰.۰ در دسترس علاقمندان قرار دارد و کاربران می توانند این اپلیکشن را برروی دستگاههای ویندوز فون خود نصب کنند. 

ادامه مطلب ...

کوالکام تراشه اسنپ دراگون 805 را معرفی کرد

آی تی پلاس - کمپانی کوالکام امروز یک چیپ ست جدید با نام اسنپ دراگون ۸۰۵ با هسته های ۲.۵ گیگاهرتزی و گرافیک ۴K معرفی کرد.تراشه Snapdragon 805 قابلیت پشتیبانی از صفحه نمایش های ۴K و ضبط ویدئوهای ۴K را دارد. جی پی یو مورد استفاده در این پردازنده Adreno 420 می باشد که حدود ۴۰ درصد قدرت پردازش بیشتری نسبت به ادرنو ۳۳۰ دارد. 

ادامه مطلب ...

فروش فبلت لومیا 1520 آغاز شد

آی تی پلاس - فبلت Lumia 1520 که اولین فبلت کمپانی نوکیا به حساب می آید برای فروش عرضه شد. این دستگاه ابتدا در بازار فرانسه عرضه شده و بعد از مدت کوتاهی در بازارهای هنگ کنگ، ایتالیا، روسیه و ایالات متحده عرضه خواهد شد.لومیا ۱۵۲۰ در بازارهای مختلف با قیمت های متفاوتی عرضه می شود، مثلا در بازار ایالات متحده قیمت آن ۵۴۹ دلار می باشد. همانطور که میدانید این فبلت دارای صفحه نمایش ۶ اینچی ۱۰۸۰p، پروسسور اسنپ دارگون ۸۰۰، رمی ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView به همراه OIS است.  ادامه مطلب ...

آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا رنگهای کمتری نسبت به آیپد ایر نمایش میدهد

آی تی پلاس - براساس بررسی که AnandTech انجام داده است، صفحه نمایش آیپد مینی جدید اگر چه دارای چگالی پیکسلی و وضوح بیشتری نسبت به آیپد ایر است، اما در هنگام پردازش تصویر رنگ های کمتری نسبت به صفحه نمایش آیپد ایر نمایش می دهد.  ادامه مطلب ...

فروش یک میلیون PS4 در 24 ساعت

آی تی پلاس - کمپانی سونی تایید کرد که این شرکت در ۲۴ ساعت اول از زمان عرضه کنسول PlayStation 4 خود بیش از ۱ میلیون دستگاه فروش داشته است. با این میزان فروش،شرکت سونی به رکوردی جدید در این زمینه دست پیدا کرد.این کنسول که علاقمندان زیادی در سرتاسر دنیا دارد از تاریخ ۱۵ نوامبر و در امریکای شمالی در دسترس قرار گرفته است.فروش ۱ میلیون دستگاه PS4 یک رکورد در تاریخ برند پلی استیشن به حساب می آید. البته آمار فروش این کمپانی بعد از تاریخ ۲۹ نوامبر و عرضه این کنسول در اروپا بیشتر هم خواهد شد. 

AMD از کارت گرافیک 12 گیگابایتی خود رونمایی کرد


آی تی پلاس - AMD کارت‌های گرافیک FirePro S1000 با ظرفیت 12 گیگابایت که برای انجام پردازش‌های 32 بیتی و 64 بیتی مناسب هستند را عرضه شده است. این کارت گرافیک اولین نمونه‌ی 12 گیگابایتی است که به بازار عرضه شده است. 
ادامه مطلب ...

مشخصات پردازنده و صفحه نمایش HTC M8 فاش شد


آی تی پلاس - مدتی پیش بود که تصویری از اسمارت فون HTC M8 منتشر گردید، اسمارت فونی که جانشین پرچمدار کنونی یعنی HTC One می شود. به تازگی اطلاعاتی از مشخصات فنی این دستگاه توسط evleaks منتشر گردیده که میتواند برای علاقمندان جالب باشد. 
ادامه مطلب ...