آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

apple مغلوب فروش بالای Lenovo در آمریکا


آی تی پلاس - شرکت Lenovo تصمیم گرفته است در عرض دو سال، تبدیل به اولین عرضه کننده محصولاتی نظیر تلفن های هوشمند و تبلت شود و نبض بازار را در این رده از محصولات در اختیار بگیرد. طبق تحقیقات شرکت IDC، لنوو توانست برای بار نخست و در طول سه ماه پیاپی، رکورد فروش بالاتر از Apple را برای محصولات خودبه ثبت برساند.   با این میزان فروش، Lenovo بعد از شرکتهای HP و DELL در مقام سوم بازار قرار میگیرد. کسب چنین رتبه ای، خصوصاً در شرایط فعلی که وضعیت بازار PC چندان رضایت بخش نیست، بسیار فوق العاده است. با این وجود، این شرکت عزمش را جزم کرده تا دو سال آینده رتبه اول را در زمینه تولید تبلت به خود اختصاص دهد. مدیر اجرایی بخش بازیها، آقای Yang Yuanqing گفت: شرکت ما سال گذشته با ثبت رکورد جدید فروش و سود بالاتر ار رقبا، ثابت کرد که میتواند بدون توجه به شرایط بد بازار، رشد کرده و به بهترین نحو، به تعهدات خودش عمل کند.

رشد این شرکت و آمار خیره کننده فروش آن، بیشتر مربوط به محصولات سری ThinkPad و Yoga بوده است. همچنین لنوو توانست در بازاریابی تبلتها و تلفنهای هوشمند غیر ویندوزی، بسیار موفق عمل کند. با توجه به اینکه اکنون شرکت موتورولا را نیز تصاحب کرده است، انتظار میرود سرعت رشد این شرکت نسبت به گذشته شتاب بیشتری به خود بگیرد.

در سال مالی گذشته که در ماه مارس 2014 به پایان رسید، Lenovo توانست درآمد خود را 14 درصد نسبت به سال مالی قبل، بالا ببرد که رقمی بالغ بر 28.7 میلیارد دلار خواهد شد. همچنین میزان سود خالص این شرکت نیز 29 درصد رشد داشت که معادل 817 میلیون دلار است.

Shahresakhtafzar

نظرات 1 + ارسال نظر

جهت آشنایی با کلیه تبلتهای لنوو به مرجع تبلت ایران مراجعه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد