آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

سونی دو اسمارت فون Xperia T2 Ultra و Xperia E1 را معرفی کرد

آی تی پلاس - شرکت سونی از دو اسمارت فون اندرویدی جدید رونمایی کرد. اولین دستگاه Xperia T2 Ultra نام دارد که فبلتی ۶ اینچی است و در بازارهای آسیا و افریقا که مردم علاقه زیادی به اسمارت فون با صفحه نمایش بزرگ دارند عرضه خواهد شد. این اسمارت فون را می توان رقیبی برای Samsung Galaxy Mega دانست. 

Xperia T2 Ultra از صفحه نمایشی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل همراه TRILUMINOS و Mobile BRAVIA Engine 2، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی Exmor RS در پشت، دوربینی ۱.۱ مگاپیکسلی در جلو، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی به همراه اسلات microSD و ۱ گیگابایت رم بهره می برد. قدرت آن را یک پروسسور چهارهسته ای و ۱.۴ گیگاهرتزی اسنپ دراگون تامین می کند ضمن اینکه باتری آن ۳,۰۰۰mAh می باشد. این اسمارت فون در دو نسخه تک سیم کارته و دو سیم کارته عرضه می شود.

دیگر محصول آنها Xperia E1 است که یک دستگاه با قیمتی مناسب می باشد. تمرکز سونی در این اسمارت فون برروی بخش صوتی آن است و طبق ادعای سونی اسپیکرهای آن قابلیت رسیدن به مرز ۱۰۰dB را دارند. صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه اسلات مایکرواس دی و پردازنده دو هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی از جمله مشخصات E1 می باشد. این اسمارت فون نیز در دو نسخه ۱ و ۲ سیم کارته روانه بازار می شود.

 Gsmarena

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد