آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

مشکلات غیر منتظره در طراحی ساعت هوشمند اپل

آی تی پلاس - بر اساس گزارش وب‌سایت معتبر TheInformation، شرکت اپل در فرایند طراحی ساعت هوشمند خود به مشکلات غیرمنتظره‌ای برخورد کرده، مشکلاتی که خواب را از چشمان مهندسان کوپرتینو ربوده.خبرها حکایت از این دارد که اپل می‌خواهد جهت کاهش مصرف انرژی، در مورد تکنولوژی ای که برای نمایشگرهای ساعت هوشمندش در نظر گرفته بود، تجدیدنظر کند. هنوز مشخص نیست که اپل به سمت کدام تکنولوژی خواهد رفت.  اپل معمولاً از تکنولوژی LCD در محصولاتش استفاده می‌کند، این در حالی است که سایر شرکت‌ها گزینه‌های دیگری را برای ساعت هوشمند خود انتخاب کرده‌اند. در ساعت هوشمند Pebble از e-paper استفاده شده؛ در Galaxy Gear سامسونگ هم از OLED بهره گرفته شده.قرارداد سال گذشته اپل با LG Display به این حدس و گمان‌ها دامن زده بود که اپل از OLED منعطف این شرکت استفاده خواهد کرد. با این وجود به نظر می‌رسد اپل برای کاهش مصرف باتری به سراغ سایر گزینه‌ها برود. شاید هم استفاده از یک پردازشگر کم مصرف تر را برای این کار در نظر بگیرد. اپل پیش از این هم با بهره بردن از پردازشگر کمکی M7 در آیفون 5S چنین ایده‌ای را در سر داشت.
طبق شنیده‌ها صدها نفر در اپل بر روی ساعت هوشمند این شرکت کار می‌کنند. در این میان، خبر رسیده که عده‌ای از کارمندان رده‌بالای اپل، نظیر برایان جیمز، این تیم را ترک کرده‌اند. برایان جیمز در حال حاضر در شرکت Nest مشغول به کار است.

این گزارش تاکید می‌کند که خلق یک ساعت هوشمند توسط اپل حتمی است، و مشکل اصلی شرکت در حال حاضر انتخاب تکنولوژی مناسب برای نمایشگر این گجت پوشیدنی و کاهش مصرف باتری آن است. بسیاری از طرفداران اپل آرزو می‌کنند بالاخره و پس از این همه شایعات مختلف، در سال 2014 چشمشان به جمال این محصول جنجالی روشن شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
sina 1392/10/19 ساعت 14:56 http://itnameh.ir

مطلب جالبی بود.ضمنا وبلاگی خیلی خوبی هم داری

ممنون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد