آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

CES 2014 - لنوو سه مدل لپ تاپ مولتی مود معرفی کرد

آی تی پلاس - لنوو مجموعه دیگری از نوت بوک های جدید را در رویداد CES 2014 به نمایش می گذارد. این نوت بوک ها عبارتند از Miix 2, the Yoga 2, the Flex 14D و Flex 15D. دو محصول این شرکت یعنی Flex 14D و Flex 15D بخشی از استراتژی multimode لنوو به حساب می آیند. 

این دو دستگاه دارای پروسسور چهار هسته ای AMD A6-5200M، گرافیک AMD Radeon، رمی ۸ گیگابایتی، ۵۰۰ گیگابایت SSD یا ۱ ترابایت هارد درایو و سیستم عامل ویندوز ۸.۱ هستند. قیمت پایه این محصولات ۴۴۹ دلار می باشد. 

Miix 2 دارای سیستم عامل ویندوز ۸.۱، صفحه نمایش لمسی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، اسپیکر JBL، پشتیبانی از شبکه های ۳G، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین در جلوست. مدل ۱۰ اینچی آن دارای پروسسور چهار هسته ای Intel Atom می باشد و قیمت آن ۴۹۹ دلار است. مدل ۱۱ اینچی آن نیز از یک پروسسور Intel Core i5 و حافظه داخلی SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت بهره میبرد. قیمت آن ۶۹۹ دلار است.

در نهایت نوبت به Yoga 2 می رسد که در دو نسخه ۱۱ و ۱۳ اینچی عرضه می شود. این دستگاه دارای سیستم عامل ویندوز ۸.۱ است. نسخه ۱۱ اینچی با پردازنده (حداکثر) چهارهسته ای Intel و ۵۰۰ گیگابایت هارد و نسخه ۱۳ اینچی با پردازنده Intel Core i5 و SSD با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت روانه بازار خواهند شد. هر دو دارای صفحه نمایش هایی ۱۰۸۰P و کیبورد backlit هستند. مدل ۱۱ اینچی دارای قیمت پایه ۵۲۹ دلار و مدل ۱۳ اینچی قیمتی ۹۹۹ دلاری دارد.

Technobuffalo

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد