آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

10 درصد از کامپیوتر های جهان سهم Windows 8 ، 8.1

آی تی پلاس - نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که 10 درصد کامپیوترهای جهان مجهز به سیستم عامل‌های ویندوز 8 و 8.1 هستند.بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک شرکت تحلیل اطلاعات مربوط به وب و محصولات مرتبط اکنون 10.49 درصد کامپیوترهای خانگی مجهز به ویندوز 8 و ویندوز 8.1 هستند. 

بر اساس اعلام این شرکت مطالعاتی، این دو نسخه جدید سیستم عامل ویندوز تنها در ماه دسامبر سال گذشته میلادی توانستند 1.19 درصد افزایش فروش داشته باشند.

 ویندوز 8 در اکتبر سال گذشته از سوی شرکت مایکروسافت در نیویورک به عنوان تازه‌ترین محصول این شرکت معرفی شد و به گفته‌ی استیو بالمر، مدیرعامل مایکروسافت، ویندوز 8 مجموعه‌ای از بهترین‌هاست که برای فعالیت‌های مایکروسافت و مشتریان خود فصل تازه‌ای را گشوده است.

 استیو بالمر در مراسم رونمایی از سیستم عامل ویندوز 8 این سیستم عامل را تولد دوباره‌ سیستم عامل ویندوز خواند.ویندوز 8 نسبت به ویندوز 8.1 با اقبال بیشتری مواجه شده است. سهم ویندور 8 در بازار 89.6 درصد و ویندوز 8.1 تنها 3.6 درصد است.به روز رسانی ویندوز 8 رایگان و دانلود آن ساده است و این در حالی است که پیش‌بینی چنین اقبال گسترده‌ای برای ویندوز 8 وقتی در ماه اکتبر گذشته به بازار آمد شاید چندان ساده نبود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد