آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

+One نام پرچمدار جدید htc

آی تی پلاس - براساس آخرین خبرهای منتشر شده، پرچمدار جدید کمپانی HTC با نام +One معرفی خواهد شد. Evleaks مدتی پیش جزییاتی از این اسمارت فون که با کدنام M8 شناخته می شود را منتشر نمود که براساس آن صفحه نمایش این دستگاه ۴.۹ اینچی Full HD و پروسسور آن اسنپ دراگون ۸۰۰ می باشد. 
اما از سوی دیگر Mike1986 یکی از اعضای معروف و شناخته شده XDA نیز مشخصاتی از آن را منتشر نموده که با اطلاعات منتشر شده از سوی Evleaks متفاوت است.

طبق گفته Mike1986، این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی Full HD با پوششی از گوریلا گلاس ۳، یک پروسسور Qualcomm Snapdragon 805، رم ۲ گیگابایتی LPDDR3، یک دوربین ۶ یا ۸ مگاپیکسلی با دو لنز (براساس شایعات قابل تعویض می باشد)، دوربین جلو ۲.۱ مگاپیکسلی و باتری ۲,۹۰۰ mAh است. یک اسلات مایکرواس دی و NFC نیز برروی آن قرار دارد. به گفته وی این اسمارت فون در نهایت با نام +One معرفی می شود.

در بخش نرم افزاری نیز سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت کت همراه با رابط کاربری HTC Sense 6 برروی این پرچمدار اچ تی سی قرار دارد. نکته جالب دیگر در مورد +One عدم وجود دکمه فیزیکی (هیچ دکمه ای) برروی آن می باشد. تمام کنترل های اندرویدی لازم برروی صفحه نمایش قرار میگیرند. انتظار می رود که این اسمارت فون اچ تی سی در رویداد MWC 2014 معرفی شود.
به نظر شما این اسمارتفون می تواند روز های موفقیت را برای شرکت اچ تی سی برگرداند ؟
Gsmarena
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد