آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

سامسونگ Galaxy Camera 2 را معرفی کرد

آی تی پلاس - شرکت سامسونگ از جانشین گلکسی کمرا با نام Galaxy Camera 2 رونمایی کرد، دستگاهی که نسبت به نسخه قبلی دارای طراحی جدید، پروسسوری سریعتر و دو برابر رم و حافظه داخلی است. Galaxy Camera 2 دارای یک سنسور ۱/۲.۳ اینچی BSI با رزولوشن ۱۶.۳ مگاپیکسلی می باشد. همچنین زوم اپتیکال ۲۱x و OIS یا تثبیت کننده تصویر نوری، یک فلش زنون و نور AF از دیگر ویژگی های این دستگاه است.قابلیت ضبط ویدئو برروی این دستگاه تغییر نکرده و همچنان شاهد قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps, 720p@60fps و ۵۱۲p@120fps هستیم.


گلکسی کمرا ۲ دارای پروسسور چهار هسته ای و ۱.۶ گیگاهرتزی (احتمالا Cortex-A9)، رمی ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی است که متاسفانه تنها ۲.۸ گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد، اما می توان با استفاده از یک اسلات مایکرواس دی تا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی به دستگاه اضافه نمود.

برخلاف نسخه اول برروی این محصول سامسونگ NFC قرار دارد و قدرت آن را یک باتری ۲۰۰۰mAh تامین می کند. سیستم عامل اندروید ۴.۳ به همراه رابط کابری تاچ ویز و قابلیت پشتیبانی از گلکسی گیر (هنوز این موضوع تایید نشده است) را به دیگر مشخصات این محصول اضافه کنید.

در نهایت گلکسی کمرا ۲ سامسونگ دارای یک صفحه نمایش ۴.۸ اینچی Super Clear 720p LCD با چگالی پیکسلی ۳۰۶ppi می باشد. برخلاف گلکسی کمرا این دستگاه دارای اسلات سیم کارت نیست، پس قاعدتا قابلیت پشتیبانی از شبکه های ۳G/LTE برروی آن وجود ندارد. قیمت این محصول سامسونگ هنوز اعلام نشده است. این محصول در رویداد CES 2014 به نمایش گذاشته میشود.
Gsmarena

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد