آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

سامسونگ از یک مجموعه گیم پد و گلکسی تب 3 رونمایی می کند

آی تی پلاس - سامسونگ در تلاش است تا خود را وارد بازار کنسول های اندرویدی کند و Game Pad جدیدترین محصول آنها در این زمینه به حساب می آید. این شرکت به تازگی نسخه جدیدی از تبلت گلکسی تب ۳ ۸.۰ با نام Galaxy Tab 3 8.0 Game Edition را آماده کرده که همراه با لوازم جانبی چون Game Pad و یک آداپتور HDMI عرضه می شود. 

اما نکته ای در مورد این محصول سامسونگ وجود دارد. Game Pad تنها می تواند دستگاههایی که سایزی ۴ تا ۶.۳ اینچی دارند را نگه دارد، پس این دستگاه نمی تواند تبلتی ۸ اینچی را درون خود قرار دهد. به هر حال استفاده از اینگونه تبلت ها با این سایز بعنوان یک دستگاه بازی دستی تا حدودی سخت و سنگین است. به هیمن دلیل سامسونگ یک آداپتور HDMI در کنار آن قرار داده تا کاربر با اتصال تبلت به تلویزیون از آن بعنوان یک کنسول بازی استفاده کند. گیم پد نیز با استفاده از بلوتوث به تبلت متصل می شود و کاربر می تواند با فاصله گرفتن از تلویزیون به بازی کردن بپردازد.

نکته مهم دیگر در مورد قیمت آن می باشد که هنوز اعلام نشده است. Galaxy Tab 3 8.0 به تنهایی قیمتی ۲۲۵ یورویی دارد، گیم پد و اداپتور HDMI نیز به ترتیب ۸۰ و ۲۰ یورو قیمت دارند. پس اگر سامسونگ این بسته را با قیمتی ۳۰۰ یورویی یا پایین تر عرضه کند، این مجموعه می تواند برای علاقمندان بسیار خوب و جذاب باشد.
Gsmarena

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد