آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

پیش فروش ۱.۵ میلیون اسمارت فون Honor 3C تنها در ۳۶ ساعت

آی تی پلاس - چند روز پیش بود که کمپانی هواوی اسمارت فون جدید خود با نام Honor 3C را معرفی کرد، اسمارت فون که هم اکنون بصورت پیش فروش در اختیار علاقمندان قرار دارد. این اسمارت فون با قیمت ۱۳۰ دلار یک دستگاه مقرون بصرفه بحساب می آید. از مشخصات این اسمارت فون که قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p، تراشه چهارهسته ای مدیاتک، سیستم عامل اندروید ۴.۲ و دوربین ۸ مگاپیکسلی ساخت سونی اشاره کرد. 

اما با اینکه سه روز از معرفی این اسمارت فون می گذرد، به نظر می رسد این محصول هواوی قرار است به یک دستگاه پرفروش تبدیل شود. خبر می رسد که بعد از گذشت ۳۶ ساعت بیش از ۱.۵۰۰.۰۰۰ دستگاه از این اسمارت فون رزرو شده است(بصورت پیش فروش). پیش فروش تا تاریخ ۲۵ دسامبر ادامه پیدا خواهد کرد.

نکته مهم در سیستم رزرو این دستگاه این است که کاربر برای خرید این محصول ثبت نام می کند و وقتی دستگاه در دسترس قرار گرفت کاربر می تواند نسبت به خرید قطعی آن اقدام و یا آن را کنسل نماید. البته این به این معنا هم خواهد بود که ممکن است همه کسانی که برای خرید این دستگاه ثبت کرده اند در نهایت آن را نخرند. اما به هر حال این یک نمایش قدرتمند از سوی هواوی است.

Gsmarena

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد