آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

پاندا بهترین و سبک ترین آنتی ویروس

آی تی پلاس - در ژانویه سال 2013 میلادی، مؤسسه ویروس بولتین، نحوه عملکرد چند ضدویروس تحت شبکه مطرح در جهان را روی سیستم‌عامل جدید شرکت مایکروسافت در شبکه،‌ Windows Server 2012 آزمایش کرد. ارزیابی‌های ویروس بولتین،‌ شامل قدرت و سرعت عملکرد نرم‌افزارهای معروف امنیت شبکه روی پرکاربردترین سیستم‌عامل تحت شبکه جهان بوده است. 

گزارش ویروس بولتین از روند این آزمایش‌ها نشان داد که ضدویروس تحت شبکه پاندا با عنوان Panda Cloud Office Protection موفق شد تا علاوه‌بر دریافت بالاترین امتیاز در زمینه قدرت ویروس‌یابی و پاکسازی بدافزارها، عنوان سبک‌ترین نرم‌افزارهای امنیت تحت شبکه را به‌دست آورد. بر حسب گزارش ویروس بولتین، پاندا دارای کمترین میزان بار منفی روی سرورها،‌ رایانه‌های نهایی، پهنای باند و منابع عملیاتی سازمان بوده است.
 بر‌اساس این گزارش، مدیریت امنیت شبکه توسط نرم‌افزارهای پاندا،‌ به مراتب ساده‌تر و سریع‌تر  از سایر شرکت‌های مطرح در  این زمینه بوده است.

 

 

SC Magazine
در ماه مارس سال 2013 میلادی، نشریه معتبر SC Magazine، در ایالات متحده امریکا، عملکرد سخت‌افزار امنیتی پاندا برای شرکت‌های کوچک تا متوسط را مورد ارزیابی سفت و محکمی قرار داد. این دستگاه با عنوان Panda GateDefender Integra در واقع یک فایر‌وال سخت‌افزاری قدرتمند برای امنیت کامل محیطی و پیرامونی شبکه‌های سازمانی ست که به صورت مجازی و نرم‌افزاری هم قابل استفاده در شبکه‌های سازمانی است. بر‌اساس گزارش نشریه SC Magazine قیمت پایین و عملکرد عالی این دستگاه در شبکه را می‌توان بهترین گزینه‌های این دستگاه امنیت آی‌تی به شمار آورد. ضمن این که پشتیبانی فنی محصولات پاندا در نظر مدیران ارشد این شرکت اهمیت فراوانی دارد. به هر حال، محصول قدرتمند پاندا توانست در این بررسی محصول بالاترین امتیاز را در تمام زمینه‌ها به‌دست آورد.

 

 

AV -Comprative
در سپتامبر سال 2013 میلادی، سایت مشهور AV-Comparatives.org عملکرد بیش از 21 موتور ضدویروس مطرح در جهان را با هدف ارزیابی قدرت ویروس‌یابی و پاکسازی بدافزارها، مورد بررسی قرار داد.  این ارزیابی جامع با عنوان «آزمایش عملکرد ضدویروس‌ها در جهان واقعی»، کامل‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین بررسی‌هایی است که توسط AV-Comparatives به صورت مرتب، انجام می‌شود.‌
در جدیدترین این آزمایش‌ها، از 716 لینک (URL) مخرب و آلوده استفاده شد و روش آلوده کردن سیستم‌های مورد آزمایش دقیقاً منطبق با جهان واقعی انجام شده‌اند؛ به نحوی که یک کاربر معمولی از سیستم، برای کارهای روزمره‌اش مانند وب‌گردی، چک‌کردن نامه‌های الکترونیک و دانلود فایل از طریق اینترنت استفاده می‌کند. از میان 21 شرکت ارائه کننده محصول، تنها موتور ضدویروس سه شرکت Panda Security ،Emsisoft وTrend Micro موفق به شناسایی و پاکسازی صد درصد کدهای مخرب و آلوده شدند و سیستم‌های رایانه‌ای تحت حفاظت خود را به طور کامل امن نگاه داشتند. سایر برنامه‌های ضدویروس دست کم با نفوذ  یک مورد آلودگی مواجه شدند و نتوانستند از ورود ویروس به درون رایانه تحت حفاظت خود، ‌جلوگیری کنند. به نظر می‌رسد ابزار جدید پاندا برای شناسایی و پوشش حفره‌های جدید امنیتی (Anti Exploit) که روی موتور ضدویروس این شرکت قرار داده شده در این افزایش قدرت بی‌تأثیر نبوده است.

 شما از کدام آنتی ویروس استفاده میکنید ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد حسین 1392/10/15 ساعت 23:51

پاندا !!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با همه این حرفا فکر کنم اکثرا nod 32 استفاده کنن

علی 1393/07/07 ساعت 16:11

در آخرین ارزیابی های منتشر شده آنتی ویروس پاندا بالاترین جایگاه رو به خودش اختصاص داده... من که ازش خیلی راضی هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد