آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

" الکامپ نوزدهم" نقشه راه " دولت تدبیر و امید" برای رسیدن به شهر هوشمند

آی تی پلاس - همانطور که مستحضر هستید نمایشگاه الکامپ نوزدهم –بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات ایران- همچون ادوار گذشته از تاریخ 14 لغایت 17 آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارمی شود. این دوره از نمایشگاه الکامپ با رویکردی متفاوت نسبت به ادوار گذشته به مقوله فناوری اطلاعات خواهد پرداخت و با مفهوم "زندگی هوشمند" قصد دارد نگاه تجملاتی به فناوری را تبدیل به نگاهی کاربردی نماید. این نمایشگاه از ساعت  9 صبح تا 4 بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران با همکاری ارگانهای دولتی، غیردولتی و تشکل های مرتبط برگزار می شود.  

برنامه های جانبی الکامپ نوزدهم:
فروشگاه الکامپ (Elecomp Shopper)
بحثی که همواره در بین برگزار کنندگان نمایشگاه های تخصصی مطرح بوده عدم امکان فروش محصولات می باشد. چراکه ذات هر نمایشگاه مبتنی شوآف است. برای حل این مشکل چاره ای اندیشیده شده که از سال ها پیش در نمایشگاههای بین المللی برون مرزی اجرا می شود و آن هم shopper است که در محوطه بیرونی نمایشگاه و یا در منتها الیه پارکینگ ها بنا می شود تا بازدید کنندگان پس از مشاهده محصولات به منظور تهیه آنی آنها به این فروشگاه رفته و خرید خود را انجام دهند. دایره مخاطبان: نمایندگان توزیع، تولید کنندگان ایرانی
همایش و کارگاههای آمورزشی ( تجارت هوشمند، رایانش ابری، شهروند هوشمند، آموزش هوشمند، رسانه های اجتماعی، واقعیت افزوده و...) (Elecomp Workshop)
مراسم ارائه تندیس برترین های الکامپ از نگاه بازدید کننده (Elecomp Awards)
رو نمایی از چند محصول جدید (Product Lunch)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد