آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

استفاده از iOS در اتومبیل های جدید هوندا

آی تی پلاس - بنظر می‌رسد که هوندا نخستین کارخانه اتومبیل سازی باشد که خودروی هماهنگ با ویژگی جدید درون ماشین iOS عرضه میکند. یکی از نمایندگان این شرکت در گفتگویی که با یکی از مشتریان از طریق توئیتر داشت، تایید کرد که این تکنولوژی در خودروی Civic 2014  هوندا موجود خواهد بود. 

 

mirror

iOS درون ماشین، سیستم جدید یکپارچه سازی دستگاه درون ماشین است؛ جاییکه Eyes Free فقط به کاربر اجازه دسترسی یه سیری (Siri) را می‌داد، این دستگاه به کاربران اجازه دسترسی به نرم افزارهایی همچون تلفن، نقشه ها، موسیقی و … را از طریق صفحه لمسی درون خودرویشان می‌دهد.

در زیر تصویری از گفتگوی نماینده شرکت با یکی از مشتریان را در توئیتر مشاهده میکنید که توسط سایت ۹to5Mac منتشر شده است:

tweethonda

بر اساس نظرات نماینده هوندا، کاربران می‌توانند با استفاده از صفحه چند لمسی ۷ اینچی که هوندا درون داشبورد مدل ۲۰۱۴ قرار داده است دستگاه iOS خود را کنترل کنند. هوندا Civic 2014  اوایل دسامبر برای فروش عرضه خواهد شد.

همچنین نماینده هوندا اشاره کرده است که این شرکت به روزرسانی های Eyes Free سیری را از ماه آینده برای خودروهای موجود ارائه خواهد کرد و دارندگان ماشینهای هوندا (مدلهای اخیر) می‌توانند شاهد این تغییرات در آینده نزدیک باشند.

شابد اینطور بنظر نرسد، ولی سیستم iOS درون ماشین پروژه ای بسیار مهم برای اپل است. همانطور که تیم کوک رئیس اپل در کنفرانسی در اوایل سال به سرمایه گذاران تاکید کرد این شرکت تمرکز اساسی روی این محصول دارد و اهمیت آن برای اکوسیستم به اندازه اهمیت آیتونز و یا اپ استور است.

تولیدکنندگان بسیاری وعده استفاده از این تکنولوژی را دادند از جمله: آکورا، مرسدس بنز، اینفینیتی، فراری، شورولت، هیوندای، کیا، ولوو، اپل و جگوار.

Sibname

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد