آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

iPhone 5S معرفی شد


آی تی پلاس - بعد از مدت های شایعه کمپانی اپل بالاخره از اسمارت فون آیفون ۵ اس خود رونمایی کرد. این مدل آیفون دارای طراحی مشابه آیفون ۵ می باشد و قدرت خود را از یک پروسسور A7 که اولین تراشه ۶۴ بیتی یک تلفن همراه می باشد می گیرد. این تراشه قابلیت سازگاری ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی را دارد، ضمن اینکه این تراشه دو برابر بازدهی بیشتر در بخش CPU و GPU دارد. پشتیبانی از OpenGL ES 3.0 نیز می تواند خبر بسیار خوبی برای علاقمندان به بازی باشد.  


در بخش دوربین، شرکت اپل از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه با لنز دوباره طراحی شده اپل، دیافراگم f/2.2 و سنسوری که ۱۵ درصد بزرگتر می باشد استفاده کرده است. dual LED flash که یکی از فلاش ها به رنگ آبی (سرد) و یکی کهربایی (گرم) و حالت اسلوموشن ۱۲۰fps نیز از دیگر مشخصات دوربین آن می باشد.




همانطور که در شایعات هم اشاره شده بود این محصول اپل دارای سنسور اثر انگشت در دکمه هوم می باشد که از آن برای آنلاک کردن دستگاه استفاده می شود. دکمه هوم از یاقوت ضد خش ساخته شده که مقاوم تر از شیشه معمولی است. iPhone 5S دارای باتری بزرگتری نسبت به آیفون ۵ می باشد. ۱۰ ساعت زمان مکالمه برروی ۳G، حدود ۱۰ ساعت مرور وب برروی ۴G LTE و ۱۰ ساعت پخش موسیقی از قابلیت های این باتری است.



آیفون ۵ اس اپل در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه می شود.  iPhone 5S دارای قیمت ۱۹۹ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی، ۲۹۹ دلار نسخه ۳۲ گیگابایتی و ۳۹۹ دلار نسخه ۶۴ گیگابایتی به همراه ۲ سال قرار داد می باشد. پیش فروش آن از تاریخ ۱۳ سپتامبر شروع و در تاریخ ۲۰ سپتامبر عرضه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد