آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

گلکسی نوت 3 معرفی شد


آی تی پلاس - طی مراسمی که در برلین و در رویداد IFA 2013 برگزار شد، شرکت سامسونگ از نسل جدید  فبلت های های سری نوت خود رونمایی کرد. گلکسی نوت ۳ پرچمدار جدید این شرکت خواهد بود که در ادامه با مشخصات فنی این دستگاه بیشتر آشنا می شویم.گلکسی نوت ۳ دارای صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی فول اچ دی از نوع سوپر آمولد است. قدرت آن را یک پردازنده قدرتمند ۴ هسته ای ۲.۳ گیگاهرتزی (نسخه LTE) یا اکسینوس ۵ اکتا ۱.۹ گیگاهرتزی تامین می کند. 

 


حافظه داخلی این فبلت سامسونگ ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است که یک اسلات مایکرواس دی را در کنار خود می بیند.در بخش ارتباطی این فبلت WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, GPS / GLONASS, NFC, Bluetooth v 4.0, IR LED /Remote Control و MHL 2.0 دیده می شود. سیستم عامل گلکسی نوت ۳ اندروید ۴.۳ جیلی بین به همراه رابط کاربری تاچ ویز است.

 دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی همراه با LED flash با قابلیت ضبط ویدئوی ۴K الترااچ دی، رمی ۳ گیگابایتی، بخش صوتی الترا اچ دی (~۱۹۲KHz, 24 bit)، باتری ۳۲۰۰mAh،  و یک لانچر با نام Air Command که برای استفاده بهتر از S Pen طراحی شده از دیگر مشخصات آن است. وزن این دستگاه ۱۶۸ گرم و ضخامت آن  ۸.۳ میلیمتر می باشد (۱۵۱.۲ در ۷۹.۲ در ۸.۳ میلیمتر). نوت ۳ در تاریخ ۲۵ اکتبر در ۱۲۵ کشور جهان عرضه می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد