آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

One Touch Hero ، فبلت 6 اینچی آلکاتل


آی تی پلاس - آلکاتل،  اندروید نسخه 4.2 را در صفحه نمایشی از خانواده LCD  با اندازه‌ای به بزرگی 6  اینچ و رزولوشن 1080p در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. در قلب One Touch Hero، پردازنده‌ای  چهارهسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز به کمک حافظه RAM با گنجایش 2 گیگابایت، فرامین کاربر را با سرعت مناسب اجرا می‌کنند.در قسمت پشتی دوربین 13 مگاپیکسلی و در قسمت جلو دوربین 2 مگاپیکسلی عهده‌دار عکسبرداری با این تلفن هوشمند هستند. Magic Cover  و شارژر وایرلس به همراه اطلاع رسان LED‌ از جمله دیگر مواردی هستند که این تلفن هوشمند به کاربران ارائه می‌نماید.  



نکته جالب توجه دیگر در باره تلفن جدید آلکاتل مربوط به داک فیزیکی است که همچون ویدیو پروژکتور عمل کرده و تصویر تلفن را بر روی سطح مورد نظر کاربر نمایش می‌دهد.



اما موضوعی که تلفن هوشمند آلکاتل را از تلفن‌های همرده جدا می‌سازد، کاور صفحه نمایش E lnk‌ است. این تکنولوژی به One Touch Hero قابلیتی را می‌دهد تا در هنگام خواندن متون، صفحه نمایش با تغییر حالت نمایش از حالت پرمصرف فعلی به حالتی کم مصرف در آید و در نتیجه باطری کمتری مصرف نماید.



این دستگاه به همراه قلم مخصوص و با دو ظرفیت داخلی 8 تا 16 گیگابایت و قیمتی معادل قیمت‌ تلفن‌های هوشمند رده بالا، در آذر ماه  عرضه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد