آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

سونی دو دوربین جدید A3000 و NEX-5T معرفی کرد


آی تی پلاس - سونی از دو دوربین بدون آینه خود در دو سری NEX و آلفا پرده‌ برداری کرد. مدل NEX-5T جانشین مدل قبلی یعنی NEX-5R است که پارسال معرفی شد، اما تفاوت زیادی ندارند و چند ویژگی جدید از جمله NFC به آن اضافه شده است. همه ما از قابلیت‌های NFC در انتقال فایل‌ها خبر داریم. به جز NFC سنسور آن نیز تغییراتی داشته است. یک سنسور APS HD CMOS با ۱۶.۱ مگاپیکسل و فناوری فوکوس ۹۹ نقطه‌ای که به فوکوس و نورپردازی بهتر کمک بسزایی خواهد کرد.  

NEX-5T به همراه لنز ۱۶-۵۰ میلی‌متری SELP1650 سونی عرضه خواهد شد که قیمت آن ۷۰۰ دلار و قیمت مدل بدون لنز آن ۵۵۰ دلار خواهد بود که از سپتامبر در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

و اما  A3000. این دوربین جدیدترین مدل از خانواده آلفا می‌باشد که با وجود شباهت زیاد به مدل‌های پیشین از سنسور بدون آینه بهره می‌برد که از این نظر شباهت زیادی به سری NEX دارد. این دوربین یک DSLR ارزان‌قیمت است که از گریپ وسیع به همراه یک سنسور ۲۰.۱ مگاپیکسلی  و APS HD CMOS و لنز سری E-mount سونی بهره می‌برد و قابلیت فیلم‌برداری ۶۰ فریم در حالت ۱۰۸۰i و فیلم‌برداری ۲۴ فریم در حالت ۱۰۸۰p را داراست.



این دوربین دارای فلش داخلی و نمایشگر ال سی دی ۳ اینچی است که یک پورت برای تفنگ فلاش دارد و همچنین از فلش خارجی و یا میکروفن هم پشتیبانی می‌کند.

دوربین A3000 از سپتامبر با قیمت ۴۰۰ دلار آماده فروش می‌شود که به همراه آن یک لنز ۱۸-۵۵ میلی‌متری عرضه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد