آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آپدیت Amber برای اسمارتفون های ویندوزفون ۸ لومیا در ماه آگوست عرضه میشود



آی تی پلاس - اسمارت فون لومیا ۹۲۵ نوکیا با یک نرم افزار جدید و بهبود یافته عرضه شد و نوکیا قول داده که این آپدیت جدید در اختیار دستگاههای قدیمی تر ویندوزفون ۸ نیز قرار گیرد، آپدیتی که Amber نامیده می شود. امروز اطلاعات جدیدی از این آپدیت از طریق حساب توییتر نوکیا اسپانیا منتشر شده که در ادامه به آن اشاره می کنیم. 

 

آپدیت Amber برای محصولات لومیای نوکیا همراه با ویندوز فون ۸ در ماه آگوست از راه میرسد، با همان تجربه کاربری برروی لومیا ۹۲۵

آپدیت Amber، قابلیت های جدیدی چون Smart Camera برای دوربین که شامل ویژگی های Action shot, Motion focus و object removal می باشد، دریافت کننده FM radio و قابلیت دو بار ضربه زدن به صفحه نمایش برای آماده بکار شدن آن (برای محصولاتی که دارای صفحه نمایش آمولد هستند) را به این دستگاهها اضافه می کند.

البته همانطور که اعلام شد این اطلاعات از طریق حساب توییتر منتشر شده که نمی تواند ۱۰۰ درصد درست باشد، پس می بایست منتظر تاییدیه رسمی نوکیا در این زمینه باشیم.



نظرات 1 + ارسال نظر
hamed 1392/04/10 ساعت 01:29 http://www.pdfberoz.blogsky.com

سلام دوست من.
وبلاگ زیبایی دارید.خواستم اگه دوست داشته باشی با هم تبادل لینک داشته باشیم.پس اگه موافقی منو با آدرس زیر و عنوان دانلود به روزترین پی دی اف ها لینک کن و آدرستو تو قسمت نظرات وبلاگم بذار تا منم لینک کنم به شما .
من هر روز به دوستام سر میزنم.
باتشکر
http://www.pdfberoz.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد