آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

اولین فبلت سونی با نام اکسپریا Z الترا معرفی شد



آی تی پلاس - همانطور که مطلع شدید سونی امروز از اولین فبلت خود با نام اکسپریا Z الترا رونمایی کرد، دستگاه که باریکترین فبلت فول اچ دی دنیا نامیده می شود. از مشخصات این تبلت میتوان به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی فول اچ دی، پروسسور ۴ هسته ای ۲.۲ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰، رم ۲گیگابایتی، اندروید ۴.۲ جیلی بین، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرواس دی، دوربین ۸ مگاپیکسلی، قابلیت ضد آب بودن و NFC اشاره نمود. 



این دستگاه بسیار بزرگ است و در واقع دستگاهی بین نوت ۲ و نکسوس ۷ به حساب می آید. سرعت دستگاه هم همانطور که انتظار می رفت بسیار خوب است. یکی از ایراداتی که GSMArena به این فبلت گرفته است (همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید)، بجا ماندن اثر انگشت برروی بدنه دستگاه می باشد که تا حدودی آزار دهنده است.


نکته جالب دیگر در مورد قرار دادن این فبلت در جیب است که به گفته کارشناس این وبسایت این کار براحتی انجام شده ولی هنوز مشخص نیست در صورتی که بخواهید تمام روز این دستگاه را در جیب خود حمل کنید تا چه حد این موضوع آزاردهنده است.



در بخش صفحه نمایش، زاویه دید آن بهتر از اکسپریا Z اعلام شده است، البته GSMArena می گوید در صفحه نمایش این دستگاه هنوز هم شاهد تغییر و تخریب رنگ ها هستیم ولی نمیتوان عنوان “بد” را برروی صفحه نمایش این دستگاه گذاشت. کنتراست آن با توجه به وجود X-Reality بهتر از Z می باشد.

از دیگر بخش هایی که می توان به عنوان یک مزیت برای این فبلت در نظر گرفت، استفاده از قلم های معمولی یا مداد برای ورود اطلاعات به آن است. در تصاویر زیر این دستگاه را در مقایسه با اسمارت فون اکسپریا Z، تبلت اکسپریا Z و نکسوس ۷ مشاهده می کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد