آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

Xbox One معرفی شد



آی تی پلاس - شرکت مایکروسافت در یک رویداد اختصاصی نسل بعدی کنسول های بازی خود یا بهتر بگوییم یک سیستم جدید را معرفی کرد، Xbox One. ایکس باکس وان در واقع سیستمی All-in-one است که به همراه بازی ها، تلویزیون و سرگرمی های خانگی کار می کند و مایکروسافت آن را “ساده، سریع و کامل” توصیف می کند.




این دستگاه دارای یک درایو دیسک با سایز کامل (بلو ری و دی وی دی) است که به همراه یک کنترلر کار می کند، کنترلری که بسیار شبیه به کنترلر ایکس باکس ۳۶۰ می باشد. قرار است در کنار آن نیز یک سیستم کینکت جدید عرضه شود که دارای سنسور دوربین ۱۰۸۰P است.

ایکس باکس وان دارای یک سی پی یو ۸ هسته ای (احتمالا AMD) که براساس فرایند تولید ۴۰ نانومتری ساخته شده، هاردی ۵۰۰ گیگابایتی، ۸ گیگابایت رم، وای فای، پورت HDMI و USB 3.0 می باشد. در بخش نرم افزاری با مدیریت نرم افزاری دستگاه نیز به نظر می رسد که با سه سیستم عامل روبرو هستیم. یکی سیستم عاملی با نام ایکس باکس، دیگری ویندوز (کرنل) و در نهایت سیستمی که رابط بین این دو می باشد.



همانطور که اعلام شد این دستگاه چیزی بیش از یک کنسول بازی می باشد و قرار است کاملا با تلویزیون و سیستم سرگرمی خانگی هماهنگ باشد. طبق اعلام مایکروسافت این کنسول امسال روانه بازار می شود.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد