آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

Google Play Music سرویس جدید موسیقی گوگل معرفی شد



آی تی پلاس - در روزهای اخیر اخبار و شایعاتی در رابطه با معرفی سرویسی از گوگل برای علاقه مندان به موسیقی منتشر شده بود. در مراسم سالیانه Google I/O، این شرکت رسما به انتظارات پایان داد و از سرویس جدید Google Play Music رونمایی کرد. این شرکت برای محصول جدید خود از عنوان جدید “رادیو بدون قانون” استفاده کرده است.

آنچه که مشخص است این سرویس یک سرویس تخصصی و ویژه نیست و گوگل قصد دارد تا سرویس اینترنتی خود را به صورت ترکیبی از موضوعات مختلف ارائه کند. اولین قابلیت آن گشت و گذار در بین آهنگ های جدید سرویس Google Music می باشد که این کار را برای کاربران بسیار آسان می کند.

ویژگی بعدی این سرویس سهولت در دسترسی به آن می باشد. بنابرگفته این شرکت، هدف آن ها خلق یک سرویس موسیقی می باشد که تکنولوژی به نحوی حرفه ای در آن ادغام شده است. بنابراین زمانی که کاربر به نرم افزار Music مراجعه می کند، لیستی از آهنگ های مورد علاقه خود و سایر آهنگ های موجود به نمایش درمی آیند.در صورتیکه آهنگ مورد علاقه کاربر در میان آن ها موجود باشد، می تواند با اضافه کردن آن به آلبوم علاقه مندی های خود، به صورت همزمان آهنگ های آلبوم شخصی خود و سایر آهنگ ها را در یک نما مشاهده کند که امکان انتخاب را بسیار آسان تر می کند.

همچنین کاربران می توانند آهنگ های ساخته شده توسط خود را در سرویس جدید آپلود نمایند و به صورت خودکار برای آن ها یک Playlist ایجاد می شود. همانطور که شعار این سرویس “رادیو بدون قانون” می باشد، کاربر می تواند آهنگ های اضافی را حذف نموده و آهنگ های مورد علاقه و ساخته شده توسط خود را جایگزین آن نماید.

گوگل چندان اطلاعات دقیقی در رابطه با کیفیت اجرای این سرویس منتشر نکرد اما اعلام نمود که “میلیون ها آهنگ” از ابتدای کار در دسترس خواهند بود و این شرکت با گروه های موسیقی فراوانی جهت تامین محتوای سرویس جدید خود قرارداد بسته است. همچنین سطح آهنگ ها به ۲۲ طبقه مختلف تقسیم بندی شده اند.

هزینه عضویت در سرویس جذاب موسیقی جدید شرکت گوگل ۹.۹۹ دلار به ازای هر ماه می باشد که کاربران می توانند به مدت ۱ ماه به صورت آزمایشی رایگان از آن استفاده کنند. همچنین در صورتیکه تمایل به عضویت در آن تا قبل از تاریخ ۳۰ ژوئن به ثبت برسد، کاربر از تخفیف ویژه برخوردار خواهد شد و قیمت برای او به ۷.۹۹ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. اما در رابطه با زمان راه اندازی آن هنوز اطلاع دقیقی در دسترس نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد