آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

اسمارت فون لومیا ۹۲۵ نوکیا معرفی شد



آی تی پلاس - شرکت نوکیا اسمارت فون لومیا ۹۲۵ خود را معرفی کرد، اسمارت فونی که با کد Catwalk شناخته می شد و دارای دوربینی ۸.۷ مگاپیکسلی به همراه لنز Carl Zeiss و تثبیت کننده نوری است.در این محصول جدید نوکیا از سه میکروفن HAAC استفاده شده که صداها را بدون انحراف برای ویدئوهای ۱۰۸۰P ضبط میکند، حتی در محیط های پر سر و صدا.

نوکیا در این اسمارت فون خود یک اپلیکشن با نام Smart Camera قرار داده که در آن ویژگی های مختلفی مانند burst mode (که می تواند ۱۰ تصویر ۵ مگاپیکسلی پشت سر هم ثبت کند)، Best Shot (انتخاب بهترین تصویر در حالت Best Shot)، قابلیت Action Shot و Motion focus وجود دارد. کاربر همچنین می تواند اشیا مختلف را حذف و بهترین چهره را برای افراد مختلف انتخاب نماید.



صفحه نمایش این اسمارت فون ۴.۵ اینچی با رزولوشن WXGA (رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل) و از نوع آمولد به همراه ClearBlack و Gorilla Glass 2 است. چیپ ست آن نیز ۱.۵ گیگاهرتزی دو هسته ای کوالکام همراه با ۱ گیگابایت رم می باشد که در حال حاضر برای اسمارت فون های ویندوزفون ۸ بهترین گزینه است.

یک نوار آلمونیومی نیز در اطراف دستگاه قرار دارد، در حالیکه پشت دستگاه پلی کربنات می باشد. ضخامت لومیا ۹۲۵ برابر با ۸.۸ میلیمتر و وزن آن ۱۳۵ گرم است. انرژی این دستگاه را یک باتری ۲,۰۰۰mAh تامین می کند که یک باتری جدانشدنی است.


لومیا ۹۲۰ قرار است در ماه June در اروپا و چین با قیمت حدود ۶۱۰ دلار عرضه شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد