آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

نتیجه پنچمارک های اولیه گلکسی اس 4 به بیرون درز کرد



آی تی پلاس - امروز اخبار و اطلاعات بسیاری در رابطه با تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ منتشر شد و حالا این تلفن از نظر قدرت سخت افزاری و بازده مورد ارزیابی قرار گرفته و بنچمارک‌های آن منتشر شده است. آیا شما هم دوست دارید قدرت و بازده تراشه 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa را با دیگر رقبای اندرویدی مقایسه کنید؟ آیا گلکسی اس 4 سریعتر از وان اچ‌تی‌سی است؟ نتایج بنجمارک‌ها شما را متعجب خواهند کرد.


در اولین آزمایش به AnTuTu می‌پردازیم که گلکسی اس 4 توانسته امتیاز 22,446 را بدست آورد که در این آزمایش کمی ضعیف‌تر از تلفن وان امتیاز گرفته که البته این اختلاف محسوس نیست. براساس این آزمایش Octa در سطح Snapdragon 600 است:


01 Galaxy-S4-Antutu


نتیجه این آزمایش نشان می‌دهد که گلکسی اس 4 جز بهترین‌های بازار از نظر قدرت و بازده است اما قدرتمندترین تلفن هوشمند دنیا نیست.

در آزمایش Vellamo که قدرت کلی سخت افزار و بازده آن در مرور صفحات وب مورد بررسی قرار می‌گیرد نیز گلکسی اس 4 نسبت به بسیاری از اندرویدی‌های بازار ضعیف‌تر عمل کرده و امتیاز کمتری را بدست آورده است:


Galaxy-S4-Vellamo

 

خوب انتظار دارید گلکسی اس 4 در آزمایش Quadrant به بازی برگردد؟ این تلفن کمی بیشتر از 8000 امتیاز را کسب نموده که در مقابل امتیاز 12000 تلفن اچ‌تی‌سی به مراتب پایین‌تر است و از این جهت در حد و اندازه اکسپریا Z سونی امتیاز گرفته است.


Galaxy-S4-benchmarks


با این وجود حداقل نسخه‌ای که به دست چینی‌ها رسیده از قدرت و بازده پایین‌تری نسبت به تلفن وان اچ‌تی‌سی برخوردار است. هرچند ممکن است نسخه نهایی این تلفن دارای بازده بالاتر از این‌ها باشد اما در نهایت انتظار می‌رود نتایج بنچمارک‌ها تفاوت چندانی با این‌ها نداشته باشند. شاید دلیلی که سامسونگ در کنفرانس امروز صبح خود بیشتر به امکانات نرم افزاری تلفن خود پرداخت نیز همین موضوع باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد