آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

گلکسی اس 4، رسما معرفی شد



آی تی پلاس - طی مراسمی که در نیویورک برگزار شد، شرکت سامسونگ از نسل جدید اسمارت فون های سری گلکسی اس خود رونمایی کرد. گلکسی اس ۴ پرچمدار جدید این شرکت خواهد بود که در ادامه با مشخصات فنی این دستگاه بیشتر آشنا می شویم. این اسمارت فون شبیه به گلکسی اس ۳ است (همانطور که حدس زده می شد)  و در ۱۵۵ کشور از اواخر ماه آپریل در رنگ های سفید و مشکی عرضه می شود.


گلکسی اس ۴ دارای صفحه نمایشی ۴.۹۹ اینچی فول اچ دی (رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) از نوع سوپر آمولد (۴۴۱ppi)است (زاویه دید و کیفیت رنگ ها فوق العاده اعلام شده است). قدرت آن را یک پردازنده قدرتمند ۸ هسته ای اکسینوس ۵ اکتا  (۱.۸ گیگاهرتزی) (جی پی یو PowerVR SGX 544MP) تامین می کند. همچنین در نسخه از آن از پردازنده اسنپ دراگون استفاده می شود.






2 گیگابایت رم، دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و جلو ۲.۱ مگاپیکسلی (با قابلیت استفاده همزمان، ضبط همزمان تصاویر، ترکیب آنها با فرمت Gif) نیز از دیگر مشخصات این دستگاه می باشد. دوربین اصلی آن قابلیت ثبت ۱۰۰ تصویر تنها در ۴ ثانیه را دارد. این دوربین قابلیت های ویژه دیگری هم دارد، از جمله قابلیت Eraser mode که در زمان عکسبرداری چندین عکس متوالی گرفته و اشیا یا افراد متحرک را شناسایی و به کاربر اجازه میدهد تا آنها را از تصویر نهایی حذف نمایید.

گلکسی اس ۴ در نسخه های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی روانه بازار می شود (به همراه درگاه مایکرو اس دی)، ضمن اینکه قدرت این اسمارت فون را یک باتری ۲۶۰۰mAh تامین میکند. جدا از ویژگی های سخت افزاری، قابلیت های نرم افزاری قابل توجهی هم برروی این دستگاه قرار دارد.





از ویژگی های این اسمارت فون می توان به S Health، ویژگی S Translator (پشتیبانی از ۹ زبان که می تواند متن را کلام و کلام را به متن تبدیل کند، همچنین سامسونگ اپلیکشنی را برای این قابلیت عرضه می کند که میتواند تصاویر را اسکن و متون داخل آنها را ترجمه نماید)، ویژگی Group Play  برای اجرای موسیقی مشترک برروی چندین دیوایس، Smart Scroll, Smart Pause و ویژگی Samsung Home Sync اشاره نمود. در بخش ارتباطی هم پشتیبانی کامل از ۴G LTE وجود دارد.




وزن این دستگاه ۱۳۰ گرم ، ضخامت  فوق االعاده باریک ۷.۹ میلیمتر (۱۳۶.۶ در ۶۹.۸ در ۷.۹ میلیمتر)، جنس بدنه پلی کربنات، وجود اینفرارد ال ای دی برای استفاده بعنوان ریموت کنترل (تمام گوشی های ۲۰۱۳ سامسونگ این قابلیت را خواهند داشت)، ۸ سنسور از جمله اینفرارد، دماسنج، رطوبت سنج، شتای سنج، قطب نما و جیروسکوپ از دیگر مشخصات این پرچمدار می باشد. سیستم عامل گلکسی اس ۴، اندروید ۴.۲.۲ جیلی بین به همراه نسخه آپدیت شده ای از رابط کاربری تاچ ویز می باشد.



pcwar


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد