آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

اندروید 4.1 برای One s منتشر شد ، به همراه آموزش بروز رسانی

آی تی پلاس - بالاخره امکان بروز رسانی به اندروید 4.1.1 Jelly Bean همانند گوشی HTC One X برای گوشی HTC One S از طرف توسعه دهندگان شرکت HTC محیا شده است و در صورتی که از این گوشی استفاده می کنید همین الان می توانید گوشی خود را به یکی از جدیدترین نسخه های اندروید برای ارتقاء کارایی و سازگاری با App جدید بروز رسانی کنید.با ما همراه باشید تا با امکانات اضافه شده و نحوه ی بروز رسانی آشنا شوید .


آموزش بروزرسانی گوشی One S به اندروید 4.1.1


برای بروزرسانی گوشی خود اگر دسترسی به شبکه بی سیم اینترنت پر سرعت دارید به سادگی از طریق فعال سازی WiFi گوشی خود و اتصال به اینترنت می توانید بدون نیاز به کامپیوتر این بروز رسانی را بر روی گوشی خود نصب کنید اما اگر به اینترنت بی سیم دسترسی ندارید بهتر است با اتصال گوشی HTC خود با استفاده از یک کابل USB به کامپیوتر خود از اینترنت پر سرعت برای این کار استفاده کنید. توجه داشته باشید با توجه به اینکه این بروزرسانی 612 مگابایت حجم دارد استفاده از اینترنت پر سرعت برای انجام آن ضروری است.

پس از اتصال به اینترنت با رفتن به بخش تنظیمات (Settings) گوشی خود وارد آخرین گزینه یعنی About شوید و سپس در میان گزینه های نمایش داده شده گزینه Software Update را لمس کنید و سپس دکمه Check now را برای اطلاع از آخرین نسخه انتشار یافته نرم افزاری برای گوشی خود بزنید. با انجام این مراحل در صورتی که با موفقیت به اینترنت متصل باشید با صفحه ای همانند تصویر زیر روبرو خواهید شد که در آن از خبر انتشار اندروید 4.1.1 Jelly Bean برای گوشی HTC One S آگاه خواهید شد و برای دریافت این بروزرسانی نیز پس از تیک دار کردن گزینه Use Wi-Fi or cable only که باعث دانلود این بروز رسانی تنها از طریق اینترنت پر سرعت شما می شود و از کاهش اعتبار و افزایش هزینه قبض تلفن همراه شما به دلیل استفاده از اینترنت GPRS جلوگیری می کند بر روی گزینه OK کلیک کنید.

با انجام مراحل بالا گوشی HTC One S شما شروع به دریافت بسته بروزرسانی جدید می کند که در لیست زیر با محتوای این بسته برای گوشی شما آشنا می شویم.
  1. با استفاده از این بسته سیستم عامل اندروید گوشی شما از نسخه 4.0.1 به نسخه 4.1.1 ارتقاء داده می شود.
  2. با نصب این بروزرسانی نسخه HTC Sense گوشی شما نیز بروزرسانی می شود که این امر باعث بهتر شدن کیفیت رابط کاربری گوشی، App های پیش فرض، پوسته‌ها و … آن می شود.
  3. در این نسخه کیفیت عکاسی و فیلم برداری نیز با استفاده از تکنیک نرم افزاری ارائه شده توسط توسعه دهندگان شرکت HTC تا حد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است و اگر هم اکنون در هنگام فبلم برداری HD با مشکل بهم ریختن تصویر روبرو می شوید با نصب این بسته این مشکل را نیز می توانید بر طرف کنید.
  4. برنامه Gallery که برای مشاهده تصاویر و ویدئو‌های موجود در حافظه داخلی این گوشی است نسبت به نسخه قبلی با کیفیت و امکانات بیشتری ارائه شده است.
  5. امکانات جدید به قسمت Power Management اضافه شده است تا مصرف و طول عمر باتری گوشی موبایل شما با استفاده از آن‌ها بهبود یابد.

توجه داشته باشید با نصب و استفاده از این نسخه از اندروید در گوشی HTC خود هیچ یک از داده های شخصی شما همانند مخاطبین و فایل‌های شخصی پاک سازی نخواهند شد و بخوبی می توانید از آن‌ها در نسخه جدید نیز استفاده کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد مهدی 1392/10/01 ساعت 10:13

با عرض سلام و ادب
بنده از افغانستان با شما هم کلام هستم
من در اینجا htv one s دارم
ولی آندروید ورژن آن 4.0.4 است و میخواهم به جلی بیلی کنم ولی در اینجا نمی توانم .
شما همراهی کردید که از آپشن check now for update را انتخاب می کنم ولی هیچ کدام آپدیتی نمی آید لطفا برایم کدام راه را نشان دهید که آپدیت کنم
شبکه وایفای هم دارم و کابل به کمپیوتر و اینترنیت پر سرعت
لطفا همراهیم کنید.
تشکر ...

سلام دوست من

احتمالا نسخه اندرویدتون همون 4.1 هستش که نمیاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد