آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

nubia Z5 ، رقیبی قدرتمند برای اندرویدی ها !



آی تی پلاس - ZTE را که حتما می شناسید ؟ یکی از بزرگترین و مطرح ترین تولید کنندگان گوشی در کشور چین ، nubia z5 جدیدترین تولید این شرکت است که به تازگی روانه جنگ اسمارتفون ها شده و بدون شک یکی از فوی ترین اسمارتفون های اندرویدی ، در حال حاظر می باشد ، با ما همراه باشید تا با این اسمارتفون بیشتر آشنا بشیم ...

Nubia 5 مجهز به یک پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon S4، دو گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 5 اینچ 1080P با تراکم 443 پیکسل در اینچ است که توسط کمپانی ژاپنی شارپ ساخته شده است.

دوربین این تلفن نیز جز بهترین هاست. Nubia 5 یک دوربین 13 مگاپیکسلی با سرعت شاتر بالا دارد.



از دیگر مشخصات این تلفن می توان به 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، پورت های ورودی و خروجی متنوع، سیستم عامل اندروید 4.1.1 و باتری 2300 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. باتری این تلفن خیلی مناسب به نظر نمی‌رسد و صفحه نمایش غول پیکر 5 اینچی و پردازنده 4 هسته‌ای نیاز به باتری قوی‌تری دارد.



از دیگر موارد جذاب این تلفن می‌توان به ضخامت 7.6 میلی‌متری، بدنه تمام آلومینومی یکپارچه و حاشیه بسیار باریک دور نمایشگر اشاره کرد. این تلفن به شکل کاملا دوست داشتنی سبک است و تنها 126 گرم وزن دارد.

ZTE Nubia 5 قرار است با قیمت 555 دلار ابتدا وارد بازار چین و سپس وارد بازار جهانی شود. بدون شک این تلفن در CES 2013 نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد