آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

با Noreen Krall آشنا شوید



آی تی پلاس - با Noreen Krall آشنا شوید و نام او را به خاطر بسپارید. شخصی که براساس ادعای خود او، یک سرباز واقعی استیو جابز است و به مقابله با هر شخص یا شرکتی که حقوق مربوط به اختراعات ثبت شده اپل را نقض نماید، می رود. او یک شخص بسیار پر مشغله و فعال است. Noreen Krall وکیل مدافع ارشد اپل در دادگاه این شرکت در برابر سامسونگ بود. او شخصی بود که وظیفه اش را به خوبی انجام داد و سامسونگ را مجبور به پرداخت حدود ۱ میلیارد دلار، به دلیل نقض حقوق اپل کرد.

البته این موضوع فقط به سامسونگ محدود نمی شود، بلکه شرکت هایی که در برابر او قرار گرفته اند همگی از بزرگترین شرکت های تکنولوژی دنیا محسوب می شوند، از سامسونگ و HTC گرفته تا Motorola Mobility و حتی گوگل.

براساس گزارش بلومبرگ، صنعت اسمارت فون با ۶۲ درصد رشد به ارزشی معادل ۲۱۹ میلیارد دلار در سال گذشته رسیده است، و دقیقا بدلیل رشد این صنعت است که ممکن است هر کسی (یا شرکتی) از شرکت دیگر سوء استفاده نماید. در واقع این دانش و علم و تسلط Krall بود که باعث شد تا در دادگاههای متعدد قضایی، اپل با پیروزی دادگاه را ترک نماید.

به گزارش بلومبرگ، اپل این تیم دادخواهی خود را با استخدام Bruce Sewell و Krall در سال ۲۰۱۰ میلادی تشکیل داد.

Krall با یک رسومه قابل احترام که شامل فعالیت او در IBM و Sun Microsystems Inc می شود وارد شرکت اپل شد. او بخوبی انتخاب شده بود تا به همراه هم تیمی های خود که از جمله بهترین وکلا بودند و با استفاده از نبوغ و علم خود بتواند با بکارگیری سیاست ها و استراتژی های مناسب به دفاع از اپل در برابر رقبا بپردازد. او با استفاده از هوش خود موفق شد تا افکار عمومی را به سوی خود جلب نماید.

بسیاری از شرکت ها در Silicon Valley، او را در کنار خود می خواهند، چرا که هیچ شخصی حاضر نیست تا در برابر او بایستد و از شرکت مورد نظر خود دفاع کند! می توان مطمئن بود که شرکتی مانند اپل نیز بسیار خوشحال است که می تواند از استعداد این وکیل حرفه ای استفاده نماید و او را استخدام کند.

پس نام این شخص فوق العاده توانمند را به خاطر بسپارید چرا که در آینده نیز، او احتمالا در دادگاه هایی برای دفاع از حق و حقوق اپل (و البته شاید شرکتی دیگر) حاضر باشد، شخصی با نام Noreen Krall.



source : technobuffalo,pcwar
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد