آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

تهران، میزبان اولین استارت‌آپ ویکند ایران



آی تی پلاس - استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که انتهای این هفته در تهران برگزار می‎شود؛ در این رویداد، برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه‎ای و طراحان گرافیک گرد هم می‎آیند تا طی ۵۴ ساعت پروژه‎هایی را آماده کنند.

در این دوره‎ی آموزشی ۱۲۰ شرکت کننده و علاقه مند به کارآفرینی در کنار ۲۰ نفر از کارآفرینان برتر ایران در قالب ۱۰ تیم با هم رقابت کرده و از مشاوره‎های این افراد برای پیاده سازی کسب و کار خود استفاده می‎کنند.

این برنامه با استقبال گسترده‎ای از طرف کارآفرینان ایرانی مواجه شده است و این استقبال در حدی بود که تمامی ۱۲۰ بلیط شرکت در این برنامه در مدت زمانی کوتاه و حدودا یک ماه قبل از شروع برنامه به صورت کامل به فروش رفت.



 

این برنامه برای اولین بار در تهران توسط شرکت خاورزمین و باشگاه وب ایران برگزار می‎شود. از حامیان بومی این رویداد می‎توان به بانک پاسارگاد٬ تالیا٬ سازمان پژوهش‎های علمی و صنعتی ایران٬ شرکت تیم وی٬ ندارایانه، شرکت پاد و شرکت خاورزمین اشاره کرد.

برنامه بعدی استارتاپ ویکند هم زمان با هفته جهانی کارآفرینی در آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند به سایت http://startupweekend.ir و  http://tehran.startupweekend.org مراجعه کنید.

برای مشاهده‎ی آخرین اخبار و تصاویر این برنامه بصورت زنده به آدرس live.startupweekend.ir مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد