آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

خط حمله ی جدید موتورولا !



آی تی پلاس - بعد از معرفی دو اسمارت فون RAZR HD و RAZR HD MAXX توسط موتورولا، این شرکت دو نسخه از اسمارت فون دیگر خود با نام RAZR M یا DROID RAZR M را رسما معرفی نمود. هر دو این اسمارت فون ها از پروسسور قدرتمند ۱.۵ گیگاهرتزی و ۲ هسته ای Snapdragon S4، رمی ۱ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۴.۰ (اعلام شده در انتهای سال اندروید ۴.۱ را دریافت می کنند) بهره می برند.


Motorola DROID RAZR M for Verizon US


اسمارت فون های RAZR M دارای صفحه نمایشی ۴.۳ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل می باشد. RAZR M و DROID RAZR M دارای ضخامتی ۸.۳ میلیمتری هستند. هر دو اسمارت فون دارای باتری ۲۰۰۰mAh و دوربینی ۸ مگاپیکسلی به همراه LED flash و قابلیت فیلمبرداری P1080 می باشند. حافظه داخلی آنها نیز ۴.۵ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرو اس دی برای گسترش فضای ذخیره سازی است. Motorola DROID RAZR M قرار است در ۱۳ سپتامبر با قیمت حدود ۱۰۰ دلار عرضه شود (برای اپراتور Verizon)، ضمن اینکه از امروز تخفیفی ۵۰ دلاری شامل این اسمارت فون می شود، البته نه نسخه بین المللی آن (پیش فروش).


International Motorola RAZR M


موتورولا نسل دوم از اسمارت فون های Droid RAZR خود را معرفی نمود. این اسمارت فون جدید Motorola Droid RAZR HD نام دارد که دستگاهی جمع و جور تر از گلکسی اس ۳ یا وان ایکس است. RAZR HD دارای ابعاد ۱۳۱.۹ در ۶۷.۹ در ۸.۴ میلیمتر و وزن ۱۴۶ گرم می باشد، پس ضخامت آن بیشتر از نسخه قبلی است.


Motorola DROID RAZR HD


این اسمارت فون دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۷۲۰P است. این محصول موتورولا دارای دوربینی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰P و ال ای دی فلاش است. پردازنده آن Qualcomm به همراه سی پی یو دو هسته ای Krait و جی پی یو Adreno 225 می باشد. از دیگر مشخصات این اسمارت فون جدید می توان به ۱ گیگابایت رم، سیستم عامل اندروید ۴.۰ ICS و باتری ۲,۵۳۰mAh با حدود ۱۶ ساعت talk time اشاره نمود.



GSM version of the Motorola RAZR HD

همچنین یک اسمارت فون Motorola Droid RAZR HD MAXX نیز وچود دارد که دارای باتری ۳,۳۰۰mAh همانند مدل قبلی است. ابعاد آن ۱۳۱.۹ در ۶۷.۹ در ۹.۳ میلیمتر و وزن آن ۱۵۷ گرم می باشد. باتری این دستگاه میتواند تا ۲۷ ساعت برای صحبت کردن یا ۱۰ ساعت تماشای ویدئو دوام داشته باشد.


Motorola DROID RAZR MAXX HD

از دیگر ویژگی های مدل HD می توان به NFC، وای فای dual-band، بلوتوث ۴.۰ و پورت HDMI اشاره نمود. RAZR HD دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و RAZR MAXX HD دارای دو برابر حافظه داخلی است، ضمن اینکه اسلات microSD نیز برروی هر دو قرار دارد. هر دو اسمارت فون برای Verizon قبل از تعطیلات عرضه می شوند. لازم بذکر است نسخه GSM اسمارت فون RAZR HD وجود خواهد داشت ، اما در مورد RAZR MAXX HD اینطور نخواهد بود.

source : gsmarena
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد