آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

فوجیستو اسمارت فون مخصوص افراد پیر معرفی کرد



آی تی پلاس - شرکت ژاپنی فوجیتسو دیروز از یک اسمارت فون جدید که مخصوص افراد سالمند طراحی شده است، پرده برداری کرد، دستگاهی که دارای یک ویژگی منحصر به فرد لمسی و همچنین یک رابط کاربری اندرویدی بسیار ساده می باشد. نام این اسمارت فون F-12D و از سری RakuRaku می باشد که در ژاپنی به معنای “آسان” یا “راحت” است. این شرکت در درجه اول این محصول را با هدف استفاده جامعه پیر ژاپن از آن طراحی و عرضه می کند.

فوجیتسو اعلام کرده است که آنها بطور مستقیم با شرکت گوگل در طراحی این تلفن همراه کار کرده اند تا افراد پیر در هنگام کار کردن با آن گیج نشوند و بسیار راحت باشند. رابط کاربری آن بسیار ساده است و در آن از متن هایی با سایز بزرگتر، دکمه هایی مناسب و فقط اسکرول عمودی استفاده شده تا کار با آن بسیار ساده و راحت باشد.

خاصیت تاچ اسکرین آن نیز بطور خاص و اولین بار برای کاربرانی که تاکنون از این تکنولوژی استفاده نکرده اند ساخته شده است. براساس تست های فوجیتسو، نشان داده شده است که کاربران پیر تجربه بسیار سخت و ناامیدکننده ای در استفاده از خاصیت تاچ اسکرین رایج که برروی اسمارت فون هاست دارند.

شرکت فوجیتسو اعلام کرد که آنها مشتاقند تا این تلفن همراه را به بازارهای خارجی نیز ارسال نمایند. این دستگاه برای فروش در ژاپن و در ماه آگوست در دسترس خواهد بود.




source : slashgear
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد