آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

آی تی پـــلاس | iTplus

پایگاه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات (BETA)

درز تصاویر و مشخصات xperia yuga



آی تی پلاس - قبلا اطلاعاتی از نسل بعدی پرچمدارهای سونی یعنی C660X Xperia Yuga منتشر شده بود، اما امروز هم علاوه بر انتشار چند تصویر جدید، مشخصاتی از آن نیز تایید شد. پشت این اسمارت فون کاملا صاف و ساخته شده از شیشه است، ضمن اینکه یک کلید شاتر نیز در سمت راست آن دیده می شود.

ادامه مطلب ...

2013 منتظر اسمارتفون کیندل آمازون باشید



آی تی پلاس - بنا به گزارش خبرگزاری Taiwan Economic News، آمازون برای ساخت یک گوشی هوشمند کیندل (که مدت‌هاست شایعات مربوط به آن سر زبان‌هاست) با فاکس‌کان قراردادی را به امضا رسانده است. این خبر، گزارش ماه گذشته Digitimes درباره آماده‌سازی گوشی کیندل تا اواسط 2013 توسط فاکس‌کان را تایید می‌کند.

ادامه مطلب ...

آیفون 5 برترین اسمارتفون PC Advisor 2012



آی تی پلاس - وبسایت PC Advisor به تازگی لیست بهترین تلفن های همراه هوشمند در سال ۲۰۱۲ را منتشر کرده است. بدون شک نمیتوان این لیست را معیار انتخاب تلفن همراه برای تمام افراد قرار داد چرا که مواردی همانند علاقه به برند خاص، محدودیت های مالی و یا حتی انتظارات و نوع استفاده از یک تلفن همراه میتواند معیارهایی کلیدی در انتخاب باشند.

ادامه مطلب ...

دستکش های چرمی ویژه صفحات لمسی خازنی



آی تی پلاس - یک طراح هلندی با ترکیب فناوری و پوشاک دستکشهای چرمی را تولید کرده که با هر صفحه لمسی کار می کند و کاربر می تواند با پوشیدن آن را علاوه بر حفظ گرمای دستانش به سادگی پیامک بنویسد.استفاده از صفحه لمسی در زمستان یکی از ویژگهای آزاردهنده فناوری لمسی است چرا که این صفحات به گونه ای طراحی شده اند که تنها در اثر تماس با انگشت بدون هیچ پوششی کار می کنند.درحال حاضر دستکشهایی وجود دارند که با صفحه لمسی سازگاری دارند تا هنگام استفاده از طولانی مدت از اینترنت تلفنهای همراه یا هنگام نوشتن دستانتان منجمد نشود، اما ظاهر بسیاری از این دستکشها پشمی و غیرجذاب هستند.

ادامه مطلب ...

نورمن وودلند ، مخترع بارکد درگذشت



آی تی پلاس - نورمن وودلند (Norman Woodland) مخترع بارکد، در سن ۹۱ سالگی درگذشت.به نقل از رویترز، سوزان وودلند، دختر این مخترع بزرگ گفت وی بر اثر عوارض ابتلا به بیماری آلزایمر درگذشته است. هر چند بارکد در طی سال‌ها، به مرور تکمیل و بهینه شده است ولی از آقای وودلند به عنوان کسی که فرم ابتدایی بارکد را در سال ۱۹۵۲ اختراع نمود، یاد می‌شود. اختراع وی در اکتبر سال ۱۹۵۲ در اداره اختراعات آمریکا به ثبت رسیده است.

ادامه مطلب ...

لومیا 505 برای Telcel مکزیک عرضه شد



آی تی پلاس - هفته گذشته بود که خبرهایی در مورد یک اسمارت فون جدید نوکیا با نام لومیا ۵۰۵ منتشر شد. حال این اسمارت فون جدید نوکیا رسما معرفی شده است. لومیا ۵۰۵ برای Telcel مکزیک عرضه می شود و دارای یک صفحه نمایش ۳.۷ اینچی از نوع آمولد به همراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه است. دوربینی در جلو قرار ندارد. فضای ذخیره سازی در این مدل لومیا، ۴ گیگابایت و باتری آن نیز ۱۳۰۰mAh می باشد.

ادامه مطلب ...

سرفیس RT محبوب ترین دستگاه ویندوز 8



آی تی پلاس - هنوز ویندوز 8 و  محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل آنطور که باید و شاید فروش نداشته‌اند و چشم امید مایکروسافت و دیگر تولیدکنندگان، به ماه‌های باقی مانده تا پایان سال میلادی است.ماه گذشته سهم بازار سرفیس RT حدود 11 درصد بود، اما پس از ورود ابزارهای مختلف مبتنی بر ویندوز 8، سهم بازار سرفیس نیز به 6 درصد کاهش یافت. با این وجود همچنان سرفیس با همین 6% سهم بازار، محبوب‌ترین ابزار مبتنی بر ویندوز 8 به شمار می‌رود.

ادامه مطلب ...